جاباما
۱۱۵۵۷۹۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دلیل اصلی آرامش ایران از زبان جانشین ناجا

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نا آرامی در کشور‌ها منطقه گفت: امروز عزت، آرامش و آسایش مردم مرهون راهنمایی‌ها و سکانداری مدبرانه رهبری و ولایت فقیه است.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نا آرامی در کشورها منطقه گفت : امروز عزت ، آرامش و آسایش مردم مرهون راهنمایی ها و سکانداری مدبرانه رهبری و ولایت فقیه است.

دلیل اصلی آرامش ایران از زبان جانشین ناجا

سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در آیین دانش آموختگی ۲ هزار نفر از فراگیران درجه داری آموزشگاه‌های علمی تخصصی ناجا استان های البرز، آذربایجان شرقی، مرکزی و اصفهان که در آموزشگاه علمی تخصصی شهید چمران کرج برگزار شد، افزود: عزت، آرامش، آسایش و شرف ما مدیون مسیر انسان ساز ولی فقیه است، در واقع ولایت فقیه امروز عزت بخش است.

وی بیان داشت: این در حالی است که در دیگر کشورها شاهد ناآرامی هایی هستیم اما به خوبی می بینیم که چه آرامشی در ایران اسلامی حاکم است که رمز این آرامش حضور با خیر و برکت مقام معظم رهبری است که قلب تپنده جهان اسلام و امید تمام مستضعفان مسلمان و غیر مسلمان هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد وخاطره رشادت های رزمندگان اسلام و شهدای والامقام در هشت سال دفاع مقدس افزود: جنگ تحمیلی در واقع یک جنگ جهانی علیه ملت ایران بود که ما در این نبرد پیروز و موفق شدیم، ۳۱ شهریور سال ۵۹ که صدام با تجاوز به ایران اسلامی مرتکب جنایات بزرگی شد، اما در همین عصر خداوند او را تنبیه و از سوراخ موش اش به بیرون کشید و دندان هایش را شمردند.

رضایی ادامه داد: در واقع این پیروزی بزرگ نشان از عظمت، شکوه و جانفشانی های سربازان این مرز و بوم دارد.

وی با اشاره به از خود گذشتگی سردار شهید سلیمانی عنوان کرد: این شهید بزرگوار با اخلاص و مطیع محض ولایت فقیه بودند که تا قیامت ماندگار و ما نیز بایستی تلاش کنیم که در مسیر این شهدا حرکت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج