جاباما
۱۱۵۵۸۳۵
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

خودروسازی کره‌ای هیوندای، اخیراً از یک خودروی ون جدید و مدرن با نام Staria رونمایی کرد و اکنون نسخه محدود و آینده نگری از همین ون را با نام Hyundai Staria Load را معرفی کرده که از طراحی بسیار جذابی برخوردار است.

فرارو: پس از معرفی ون جذاب Staria، خودروسازی کره‌ای هیوندای اکنون نسخه محدود و آینده نگری از این خودرو را با نام Hyundai Staria Load رونمایی کرده است که علاوه بر طراحی بسیار جذاب و مدرن، از یک پیشرانه ۲.۲ لیتری دیزلی با ۱۷۴ اسب بخار بهره می‌برد.

در ماه مارس امسال، هیوندای از یکی از عجیب‌ترین خودرو‌ها در خط تولید خود رونمایی کرد. ون Staria به عنوان یک وسیله نقلیه چند منظوره در آینده با طراحی سفینه فضایی، ویژگی‌های داخلی جذاب و آینده نگرانه برای حداکثر ۱۱ مسافر راه اندازی شد. حالا این خودروساز کره ای، در اقدامی جالب توجه یک نسخه بسیار محدودتر از آن مینی ون را با عنوان Hyundai Staria Load راه اندازی کرده که در حال حاضر برای سفارش در استرالیا در دسترس است.

به عبارت بهتر Staria Load قرار است جایگزین مدل iLoad در سری Land Down Under شود و اکنون می‌توان آن را با طارحی دو نفره یا پنج صندلی خدمه با یک هاچ بک استاندارد یا دو در عقب در پشت سفارش داد. با این حال، گزینه دوم در سه ماهه چهارم سال به فروش خواهد رسید و قرار است در دو رنگ بیرونی نقره‌ای براق و سفید کرمی عرضه شود. صرف نظر از پیکربندی که انتخاب می‌کنید، نیروی این خودرو توسط یک موتور دیزلی ۲.۲ لیتری که به صورت استاندارد با یک اتوماتیک هشت سرعته جفت شده است تأمین می‌شود. واحد احتراق فشاری چهار سیلندر ۱۷۴ اسب بخار (۱۳۰ کیلووات) و ۳۱۷ پوند فوت (۴۳۰ نیوتن متر) را به چرخ‌های جلو می‌فرستد که کمی قوی‌تر از مدل جایگزین شده است.

با این حال، چیزی که احتمالاً برای یک ون باری مهمتر جلوه می‌دهد، فضای بار است. هیوندای می‌گوید این منطقه می‌تواند سه پالت یورویی را ببلعد که پیشرفت بزرگی نسبت به نسخه فعلی iLoad است که تنها دو پالت را در خود جای می‌دهد. برای اینکه بهتر بتوانید این مفهوم را درک کنید باید این توضیح را ارائه دهیم که Staria Load دارای فضای بار ۱۷۴، ۲۲ فوت مکعب (۴۹۳۵ لیتر) است، در حالی که نسخه قبلی از محفظه بار ۱۵۶.۳ فوت مکعب (۴۴۲۶ لیتر) بهره می‌برد.

از نظر سیستم‌های ایمنی و کمکی مدرن، جدیدترین مدل LCV هیوندای به صورت استاندارد مجهز به هفت کیسه هوا، ترمز دستی الکترونیکی، ورودی بدون کلید با باز و بسته شدن پنجره از راه دور، بی سیم Apple CarPlay و Android Auto، پد شارژ بی سیم و بسیاری ویژگی‌های دیگر است. قیمت این خودرو از ۴۵۷۴۰ دلار استرالیا برای مدل باری Staria Load Van و ۴۸۲۴۰ دلار استرالیا برای مدل مسافری Staria Load Crew Van شروع می‌شود. اینکه چه زمانی این ون به بازر‌های جهانی خواهد رسید، هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست، ولی احتمالاً این موضوع به سال آینده میلادی خواهد کشید.

تصاویر ون جدید Staria هیوندای در دو مدل باری و مسافری

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

ون شگفت‌انگیز و آینده‌نگر هیوندای

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      چقدر شبیه وانت پرایده

      پاسخ ها

      • دهه هشتادی

        چند نفره هس؟؟

      • ف ع

        دمت گرم

      • همشهری

        قربون تو

    • بدون نام

      فقط پراید
      اینا چیه

    • امان

      ما هم که سهممان فقط مقاومت هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج