جاباما
۱۱۵۵۸۶۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سرفیس پرو ۸ رونمایی شد

مایکروسافت در رویداد سرفیس ۳۱ شهریور از جدیدترین عضو خانواده سرفیس پرو رونمایی کرد.

دیجیاتو: مایکروسافت در رویداد سرفیس ۳۱ شهریور از جدیدترین عضو خانواده سرفیس پرو رونمایی کرد.

سرفیس پرو ۸ حالا نمایشگر ۱۳ اینچی با حاشیه‌های کمتر از نسل‌های قبلی دارد و همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، پشتیبانی از تاندربولت ۴ به این محصول مایکروسافت اضافه شده است.

مایکروسافت سرفیس پرو ۸ را می‌توان سرفیس پرو ایکس درنظر گرفت که از پردازنده‌های قدرتمندی بهره می‌برد و می‌تواند انتخاب بسیاری از کاربران باشد. همانطور که می‌توان حدس زد، این محصول به سیستم عامل ویندوز ۱۱ مجهز شده است.

در جلوی این دستگاه یک نمایشگر ۱۳ اینچی PixelSense قرار گرفته که از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی نسل‌های قبلی بزرگتر است و رزولوشن بالاتری هم دارد. این پنل از دالبی ویژن و فناوری رنگ تطبیقی پشتیبانی می‌کند. حاشیه‌های اطراف پنل این دستگاه کاهش پیدا کرده و طراحی شبیه به سرفیس پرو ایکس دارد. در کنار چنین تغییری، با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پویا هم روبه‌رو هستیم.

سرفیس پرو ۸ رونمایی شد
این نمایشگر از فناوری رفرش ریت دینامیک ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند که نتیجه‌اش تغییر خودکار رفرش ریت و کاهش میزان مصرف انرژی است. این ویژگی همچنین حس روان بودن بیشتری را به کاربران منتقل می‌کند.

کیبورد Surface Pro Signature حالا جایگاهی برای قرارگیری قلم جدید سرفیس اسلیم پن ۲ دارد و این ترکیب شبیه چیزی است که در سرفیس پرو ایکس دیده‌ایم. این قلم درون کیبورد شارژ می‌شود و همچنین از موتور هپتیک داخلی بهره می‌برد تا حسی مشابه نوشتن روی کاغذ را به کاربر منتقل کند.

سرفیس پرو ۸ رونمایی شد
کیبورد سرفیس پرو ۸ با جایگاه قلم سرفیس اسلیم پن ۲

مایکروسافت بالاخره پشتیبانی از تاندربولت ۴ را به سرفیس پرو اضافه کرده و دیگر خبری از پورت‌ قدیمی USB-A نیست. سرفیس پرو ۸ از دو پورت USB-C تاندربولت ۴ بهره می‌برد و البته دارای پورت سرفیس کانکت برای شارژ است. با توجه به پورت‌های USB-C، می‌توانید سرفیس پرو ۸ را به نمایشگرهای ۴K و حتی GPUهای قدرتمند وصل کنید و آن را از یک تبلت به کامپیوتر قدرتمند گیمینگ تبدیل کنید.

ردموندی‌ها رزولوشن دوربین اصلی را هم افزایش داده‌اند و حالا بجای دوربین ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۰ مگاپیکسلی دارد و از فیلمبرداری ۴K پشتیبانی می‌کند. با وجود چنین ارتقایی، دوربین سلفی‌اش همچنان ۵ مگاپیکسلی ۱۰۸۰p است، البته نسبت به گذشته عملکرد بهتری در شرایط نوری ضعیف دارد.

سرفیس پرو ۸ رونمایی شد
حالت‌های مختلف سرفیس پرو ۸

سرفیس پرو ۸ به پردازنده‌های چهار هسته‌ای نسل یازدهم اینتل مجهز شده و حداکثر از ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. کاربران می‌توانند یکی از پردازنده‌های Core i۵ یا Core i۷ را انتخاب کنند. البته نسخه‌ای با پردازنده Core i۳ و شبکه ارتباطی LTE هم از راه می‌رسد.

به گفته مایکروسافت، سرفیس پرو ۸ از نظر عملکرد CPU تا ۴۰ درصد از نسل قبلی‌اش سریعتر است و در زمینه گرافیک هم با ۷۴ درصد عملکرد بالاتر روبه‌رو هستیم. ردموندی‌ها ادعا کرده‌اند که این محصول تا ۱۶ ساعت شارژدهی دارد.

پیش فروش سرفیس پرو ۸ از همین امروز آغاز می‌شود و از تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) یعنی همزمان با انتشار ویندوز ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قیمت پایه این محصول برابر ۱,۰۹۹.۹۹ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج