جاباما
۱۱۵۵۸۶۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

قدرتمندترین «سرفیس» تاریخ رونمایی شد

مایکروسافت در رویداد سرفیس ۳۱ شهریور از محصولات زیادی رونمایی کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، نسل جدید سرفیس بوک یا جایگزین آن است که حالا نام جدیدی را یدک می‌کشد: سرفیس لپ‌تاپ استودیو.

دیجیاتو: مایکروسافت در رویداد سرفیس ۳۱ شهریور از محصولات زیادی رونمایی کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، نسل جدید سرفیس بوک یا جایگزین آن است که حالا نام جدیدی را یدک می‌کشد: سرفیس لپ‌تاپ استودیو. این محصول بطور کامل بازطراحی شده و دیگر خبری از نمایشگر جداشدنی نیست. با این جود، همچنان به لطف مکانیزمی خاص می‌توانید از آن به عنوان تبلت استفاده کنید. به گفته مایکروسافت، این قدرتمندترین سرفیس تا به امروز است.

در همین ارتباط بخوانید:

سرفیس پرو ۸ رونمایی شد

قدرتمندترین «سرفیس» تاریخ رونمایی شد

این محصول به نمایشگر ۱۴.۴ اینچی PixelSense Flow با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و پشتیبانی از دالبی ویژن مجهز شده است. ردموندی‌ها در این لپ‌تاپ از یک لولا انعطاف‌پذیر جدید به نام «Dynamic Woven Hinge» استفاده کرده‌اند که امکان استفاده از آن در حالت‌های مختلف را فراهم می‌کند و دوام بالایی دارد.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو از سه حالت مختلف پشتیبانی می‌کند: لپ‌تاپ، استیج و استودیو. همانطور که می‌توان حدس زد در حالت لپ‌تاپ با یک لپ‌تاپ عادی روبه‌رو هستیم که در این حالت می‌توان از کیبورد و یک تاچ پد جدید با بازخورد هپتیکی استفاده کرد. در حالت استیج می‌توانید زاویه را به گونه‌ای تنظیم کنید که بهترین عملکرد را برای گیمینگ، استریم یا ارائه پروژه‌ها دارد. در این حالت کیبورد پوشانده می‌شود.

مایکروسافت اشاره‌ای به حالت تبلت نکرده، اما می‌توان از آن به عنوان تبلت هم استفاده کرد. البته با توجه به وزن نزدیک به ۱.۸ کیلوگرمی و همچنین ضخامت ۱۷.۷۸ میلی‌متری نمی‌توان چندان به آن لقب تبلت داد.

قدرتمندترین «سرفیس» تاریخ رونمایی شد

حالت‌های مختلف سرفیس لپ‌تاپ استودیو

برخلاف سرفیس بوک، مایکروسافت اکثر قطعات را به پایه سرفیس لپ‌تاپ استودیو منتقل کرده که همین موضوع به مقاومت دستگاه می‌کند و روی پایه کاربر با مشکل مواجه نمی‌شود. پایه این لپ‌تاپ همچنین از جایگاه مخصوص قلم اسلیم پن ۲ پشتیبانی می‌کند، با این حال باید قلم را بطور جداگانه تهیه کنید که تعجب‌برانگیز است. در این لپ‌تاپ همچنین با تاچ‌پد شیشه‌ای با عملکرد دقیق و بازخورد هپتیکی روبه‌رو هستیم.

کاربران می‌توانند سرفیس لپ‌تاپ استودیو را با پردازنده‌های Core i۵ و Core i۷ نسل یازدهم اینتل سفارش دهند. مدل‌های مجهز به پردازنده‌های Core i۵ از گرافیک Iris Xe بهره می‌برند، اما در نسخه‌های مجهز به پردازنده‌های Core i۷ کاربران به گرافیک RTX ۳۰۵۰ Ti با ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی دسترسی پیدا می‌کنند.

قدرتمندترین «سرفیس» تاریخ رونمایی شد

این محصول جدید ردموندی‌ها در نسحه‌های مجهز به ۱۶ و ۳۲ گیگابایت رم روانه بازار می‌شود و از حداکثر ۲ ترابایت حافظه SSD قابل تعویض بهره می‌برد. با توجه به این مشخصات، کاربران باید منتظر عملکرد بالایی از آن باشند.

این محصول هم مانند سرفیس پرو ۸ از پورت‌های تاندربولت بهره می‌برد و مایکروسافت آن را به دو پورت USB 4 با پشتیبانی از این فناوری مجهز کرده. علاوه بر آن‌ها، به پورت سرفیس کانکت برای شارژر و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم دسترسی پیدا می‌کنید. پشتیبانی از تاندربولت ۴ به معنای اتصال آن به نمایشگرهای خارجی ۴K یا GPUهای خارجی قدرتمند است.

قدرتمندترین «سرفیس» تاریخ رونمایی شد

به گفته مایکروسافت، سرفیس لپ‌تاپ استودیو تاریخ ۱۳ مهر ماه همراه با ویندوز ۱۱ روانه بازار می‌شود. قیمت پایه این محصول برابر ۱,۵۹۹.۹۹ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین لپتاپ و تبلت دنیارو داره ماکروسافت

    • بدون نام

      یه دوجین برای کاخ ریاست جمهوری بگیرید جای قبلیا

    • بدون نام

      1500 دلار ، یعنی نصف حقوق ماهانه یه کارگر در آمریکا و اگه بیاد ایران ۲۰ برابر حقوق ماهانه کارگر در ایران !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج