۱۱۵۵۹۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کرمانی‌مقدم: پرسپولیس با عبدی هم پیروز می‌شود

هربار که نام الهلال و رویارویی‌اش با پرسپولیس به میان می‌آید نامش ناخودآگاه در ذهن هواداران پرسپولیس تداعی می‌شود.

ایران ورزشی: هربار که نام الهلال و رویارویی‌اش با پرسپولیس به میان می‌آید نامش ناخودآگاه در ذهن هواداران پرسپولیس تداعی می‌شود. گلی که مرتضی کرمانی‌مقدم در نیمه‌نهایی جام در جام باشگاه‌های آسیا در دیدار برگشت مقابل الهلال زد پرسپولیس را به فینال رساند و با برتری در فینال مقابل تیم المحرق بحرین، سرخ‌پوشان تهرانی به قهرمانی دست یافتند. بازی پرسپولیس مقابل الهلال و قرعه رویارویی تیم متمول عربستانی در مرحله یک‌چهارم که البته به میزبانی عربستان برگزار می‌شود در کنار حاشیه‌ها و مواردی که پیرامون پرسپولیس وجود دارد دلیل شد تا با کرمانی صحبت کنیم.

فکر نمی‌کنید الوحده برای بازی آغازین مرحله بعدی پرسپولیس حریف بهتر و آسان‌تری بود؟

قرعه‌کشی و شرایط مسابقات معمولاً به‌گونه‌ای است که دلخواه تیم‌ها نیست، بخصوص برای تیمی مانند پرسپولیس که در چند سال اخیر دوبار به فینال رسیده رویارویی با الهلال نمی‌تواند خیلی قرعه سخت و دشواری باشد و من خیلی امیدوارم پرسپولیس از سد الهلال هم بگذرد.

اما الهلال چند بازیکن خطرناک خارجی دارد که به‌نوعی بیشتر همان نفرات هم موجب باخت و حذف استقلال شدند.

من بازی استقلال مقابل الهلال را کامل دیدم. تا زمانی که استقلال خیلی خوب دفاع کرد آنها هیچ کار خاصی نتوانستند انجام دهند اما حملات شاید بی‌محابا کار را برای استقلال سخت کرد و موجب دریافت دو گل از الهلال شد. من معتقدم درست است که الهلال چند بازیکن خارجی خوب دارد اما در پرسپولیس هم بازیکنانی حضور دارند که چیزی از بازیکنان خارجی الهلال کم ندارند و حتماً به‌گونه‌ای در دفاع کار می‌کنیم که در حملات الهلال غافلگیر نمی‌شویم و اشتباه نمی‌کنیم و در حملات‌مان مقابل الهلال هم ضربه کاری را به این تیم می‌زنیم و به دیدار بعدی راه پیدا می‌کنیم. پرسپولیس در چند سال اخیر در شرایط خیلی سخت‌تر از اینکه شاهدیم نتایج خیلی بزرگی کسب کرده و به فینال رسیده و گذر از بازی‌ها و شرایط سخت به‌نوعی تبدیل به عادت پرسپولیس شده. با چنین تیمی با ویژگی‌هایی که دارد من خیلی به برد و عبور از این مرحله و حتی قهرمانی پرسپولیس در آسیا امیدوارم.

شرایط خط حمله پرسپولیس را در غیاب مغانلو چگونه ارزیابی کردید و بازیکن جدید خط حمله مانند پاکدل به نظرتان چگونه بود؟

پاکدل مهاجم خوبی است و زمان زیادی مقابل تیم تاجیکستانی بازی نکرد. او تجربه خوبی دارد و تجربیات باارزشی از حضور در چند تیم مختلف کسب کرده به همین دلیل فکر می‌کنم پاکدل در کنار بقیه مهاجمان پرسپولیس خیلی به کار تیم‌شان می‌آید.

سرمربی پرسپولیس از اینکه فدراسیون تنها با این تیم برای اضافه کردن بازیکن خارجی مخالفت کرده بشدت ناراضی است. در این خصوص برای گل‌محمدی حق گلایه قائل هستید؟

متأسفانه مسئولان فدراسیون به‌جای اینکه به تنها نماینده چند سال اخیرمان که برای فوتبال ایران در آسیا آبروداری کرده کمک کنند و دست کادر فنی را بگیرند به‌نوعی با کارهای‌شان و مانع‌تراشی‌های‌شان خودزنی می‌کنند و به‌جای تقویت به پرسپولیس ضرر می‌زنند که این مسأله اصلاً روا و به‌نوعی انصاف نیست. البته اگر هم اجازه حضور مهاجم خارجی را ندهند پرسپولیس در خط حمله با عبدی و مهاجمان دیگرش از سد حریفان می‌گذرد و نمی‌توانند با مانع‌تراشی‌های‌شان جلوی موفقیت‌هایش را بگیرند.

پرسپولیس باز هم به‌دلیل دیر برگزار شدن لیگ باید بدون بازی در لیگ و تنها با انجام چند بازی تدارکاتی به مصاف الهلال برود. این مسأله را به ضرر پرسپولیس نمی‌دانید؟

در مورد لیگ هم باید گفت برنامه‌ریزی اصلاً خوب نیست، به هر حال شاید اجازه ندادند به شکل ایده‌آل تنها نماینده کشورمان آماده شود اما حتماً کادر فنی پرسپولیس با انجام چند بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری شرایط آماده‌سازی پرسپولیس را فراهم می‌سازند که اولین بازی هم مقابل پیکان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بامدیریت بازی الهلال راشکست میدهیم

    • ع.س

      عیسی رو فرم بیاد یکنفره تیم و پیش میبر ه فینال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج