جاباما
۱۱۵۶۱۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هشدار یک نماینده درباره برخی تحرکات آذربایجان

عضو کمیسیون امنیت ملّی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران همانطور که مانور سه کشور آذربایجان، پاکستان و ترکیه را رصد کرد، همه تحرکاتی که در آنسوی مرزها صورت می گیرد را رصد می کند و نسبت به برخی تحرکات شک برانگیز هشدار می دهد.

فارس: فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ضدایرانی اخیر دولت آذربایجان نظیر ایجاد مانع در مسیر حمل و نقل کالا به ارمنستان، گفت: مانوری که دولت های آذربایجان، پاکستان و ترکیه انجام داده اند نگران کننده است و ایران از کشور دوست و برادر، آذربایجان توقع بیشتری داشت.

وی ادامه داد: مانور سه کشور آذربایجان، پاکستان و ترکیه تحت هر عنوانی انجام شده باشد، محافل امنیتی و نظامی جهان تصویری دیگری از آن خواهند داشت، اظهار داشت: باکو باید نسبت به برخی حرکت ها مراقب باشد چرا که معاندینی مثل رژیم صهیونیستی به دنبال این هستند که معادلات منطقه را بهم بزنند.

نماینده زاهدان ادامه داد: از کشورهایی مثل پاکستان و ترکیه هم انتطار داریم که اگر حرکتی می خواهند انجام دهند باید با نظر جمهوری اسلامی ایران باشد.

مالکی با بیان اینکه مسدود کردن مسیر تبادلات تجاری ایران به ارمنستان اقدام درستی نیست، گفت: ارمنستان کشوری مستقل است و جمهوری اسلامی هم با کشورهای منطقه تبادلات تجاری دارد و باکو باید نسبت به اقدامات اخیر تجدید نظر کند تا بهانه دست کشورهایی که به دنبال ایجاد مشکل در منطقه هستند ندهد چرا که دردسرش برای خود باکو بیشتر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: جمهوری اسلامی همانطور که این مانور را رصد کرد همه تحرکاتی که در آنسوی مرزها صورت می گیرد را رصد می کند و نسبت به برخی تحرکات شک برانگیز هشدار می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج