۱۱۵۶۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رحمان رضایی: افسوس ۲۰۰۶ را می‌خورم

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتظار هواداران از تیم ملی باید کسب نتایج آبرومندانه باشد، گفت: امیدوارم اتفاقات در جریان بازی‌های جام جهانی، به سود تیم ملی فوتبال ایران باشد.

خبرگزاری مهر: مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه انتظار هواداران از تیم ملی باید کسب نتایج آبرومندانه باشد، گفت: امیدوارم اتفاقات در جریان بازی‌های جام جهانی، به سود تیم ملی فوتبال ایران باشد.

رحمان رضایی در گفتگویی در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین شانس صعود این تیم از گروه F این رقابت‌ها، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در حال حاضر آنچه از آن مطمئنم، این است کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی تیم ملی از نظر بدنی زمان را از دست نداده و بازیکنان از نظر بدنی شرایط خوبی دارند. البته در بازی‌هایی که با حریفان‌مان در جام جهانی انجام می‌دهیم، نشان خواهد داد این موضوع به تنهایی شرط کافی است یا خیر؟

وی افزود: در واقع شرط اصلی دیگر این است کارلوس کی‌روش مقابل حریفان تیم ملی از چه تاکتیکی استفاده می‌کند. مطمئنا تاکتیکی که سرمربی تیم ملی مقابل حریفان تدارکاتی ما در دو اردوی اخیر استفاده کرده، تاکتیک اصلی نیست که برابر نیجریه، آرژانتین و بوسنی از آنها استفاده خواهد کرد.

مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان با تاکید مجدد بر اینکه بازیکنان تیم ملی از نظر بدنی در شرایط مطلوبی هستند، در پاسخ به این پرسش که انتظار واقع بینانه مردم از تیم ملی در جام جهانی برزیل چه باید باشد؟، خاطرنشان کرد: انتظارمان از تیم ملی باید کسب نتایج آبرومندانه باشد.

وی اضافه کرد: البته کسب نتایج آبرومندانه فقط کسب پیروزی مقابل حریفان نیست بلکه این است که اتحاد و همدلی در بین بازیکنان تیم ملی مشهود بوده و تیم ملی درون زمین عملکرد خوبی داشته باشد، به طوریکه اگر بازی را هم واگذار کنیم، یک بازنده سربلند باشیم و در نهایت نیز مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

رضایی در همین خصوص افزود: البته برای پیروزی مقابل حریفان‌مان نیز نباید ناامید باشیم و همانطور که همه علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند، خیلی مواقع حوادث و اتفاقات در جریان بازی نتایجی را رقم می‌زنند که امیدوارم این اتفاقات در جریان بازی‌های جام جهانی به سود تیم ملی فوتبال ایران باشد.

وی در ادامه این گفتگو در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان تاکید کرد: در مورد جام جهانی ۲۰۰۶ تنها افسوس می‌خورم چون تیم ملی در آن زمان پتانسیل این را داشت که نتایج بهتری کسب کند. امیدوارم از تجربیات تیم ملی در آن زمان در رقابت‌های جام جهانی برزیل نیز استفاده شود.

مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در ادامه این گفتگو در خصوص گل نخست تیم ملی مکزیک مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ گفت: آن گل جزء اتفاقات ناخوشایندی است که در جریان رقابت‌های فوتبال پیش می آید که متاسفانه این اتفاق در آن زمان برای من افتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد کی‌روش باید تمدید شود یا خیر؟، تصریح کرد: این موضوع به تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال باز می‌گردد که با ارزیابی عملکرد کارلوس کی‌روش در طول سه سالی که در تیم ملی فعالیت می‌کند، در خصوص آن تصمیم بگیرند.

رضایی در پایان گفت: اما از بعد فنی، به نظرم کارلوس کی‌روش از نظر کسب نتیجه عملکرد خوبی داشته اما از نظر بسترسازی برای آینده تیم ملی، توجه به لیگ ایران و بویژه معدود پدیده‌های آن و بها دادن به جوانان، عملکرد چندان خوبی نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج