جاباما
۱۱۵۶۳۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برنامه فیفا علیه تمرین آماده‌سازی تیم ملی ایران

طبق برنامه فیفا تیم ملی فوتسال ایران تنها می‌تواند تمرین ریکاوری خود را در سالن اصلی محل برگزاری دیدار با قزاقستان در جام جهانی انجام بدهد.

خبرورزشی: تیم ملی فوتسال ایران بعد از غلبه بر ازبکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی شد و روز دوشنبه این هفته باید به مصاف قزاقستان برود.

بر خلاف مسابقات قبلی ایران که در شهر ویلنیوس برگزار می‌شد، دیدار با قزاقستان در شهر کاوناس انجام می‌شود و ملی پوشان امروز عازم این شهر خواهند شد.

ملی پوشان کشورمان برای بازی با قزاقستان عملاً فقط فردا می‌توانند یک جلسه تمرین انجام بدهند چرا که تمرین امروز به ریکاوری بازیکنان اختصاص دارد.

با این حال فیفا به مسئولان تیم ملی ایران اعلام کرده است که زمان تمرین در سالن اصلی امروز شنبه است. در واقع بازیکنان ایران که با سالن شهر کاوناس آشنایی ندارد، تنها می‌تواند برای ریکاوری در این سالن حضور یابند و آشنایی کاملی با زمین نخواهند داشت.

این شرایط برای قزاقستان متفاوت است چرا که آنها بازی مرحله یک هشتم برابر تایلند را یک روز زودتر از ایران انجام داده‌اند و به همین خاطر می‌توانند تمرین در سالن اصلی شهر کاوناس را بدون دغدغه انجام بدهند.

مسئولان تیم ملی در تلاش هستند زمان تمرین در سالن اصلی را تغییر بدهند و این موضوع را با نمایندگان فیفا در میان بگذارند ولی بعید است با برنامه ریزی صورت گرفته چنین اتفاقی رخ بدهد.

دیدار ایران و قزاقستان از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه در شهر کاوناس برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج