جاباما
۱۱۵۶۳۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نگرانی بارسایی‌ها از تاریخ ال‌کلاسیکو

تاریخ و ساعت برگزاری ال‌کلاسیکوی رفت در نوکمپ مشخص شد، درحالی‌که هواداران بارسلونا بعد از رفتن مسی امیدی به نتیجه‌گیری در این مسابقه ندارند.

همشهری‌آنلاین: ال‌کلاسیکو ساعت ۱۸:۴۵ روز یکشنبه، دوم آبان برگزار می‌شود. فعلا بارسلونا در دو بازی پیاپی حریف گرانادا و کادیز نشده و به تساوی مقابل این ۲ تیم گمنام تن داده. همه هواداران، بازیکنان و مدیران خواهان تغییر این روند هستند که با اخراج رونالد کومان و پرداخت خسارت ۱۲ میلیون یورویی به این مربی هلندی امکان‌پذیر است. اما به‌نظر می‌رسد تا فیفادی بعدی و پس از دیدار با اتلتیکومادرید، کومان در پست خودش ابقا شود.

روبرتو مارتینس و تن‌هاخ، سرمربیان تیم ملی بلژیک و تیم آژاکس درباره پیشنهاد بارسا ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند. تیری آنری هم به لیست گزینه‌ها اضافه شده اما کارنامه پرباری ندارد. مربیانی که فعلا بدون تیم هستند به این ترتیب هستند؛ زین‌الدین زیدان، آنتونیو کونته، آندره‌آ پیرلو، جنارو گتوزو، ارنستو والورده، فرانک لمپارد، پائولو فونسکا، فرانک دی بوئر، رودی گارسیا، لوسین فاوره، دیگو مارتینس، کیکه ستین، خوزه لوییس مندیلیبار، آندره ویاش بواش، خاوی گارسیا، آندری شوچنکو و کیکه سانچز فلورس.

گلزنی در همه دقایق غیرممکن

لوئیس سوارس، مهاجم ۳۴ساله و اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید با گلزنی در دیدار این هفته تیمش مقابل ختافه در دقیقه۷۸، موفق شد در همه دقایق ممکن گل بزند. او در دقایق ناممکن، یعنی در دقایق تلف‌شده هم گل‌هایی زده است. او در طول دوران فوتبالش از دقیقه یک تا ۹۷ موفق به گلزنی شده بود و تنها دقیقه‌ای که در فهرست گل‌هایش خالی بود، همین دقیقه ۷۸ بود. اتلتیکو به لطف ۲‌گل او باز هم ناپلئونی و در وقت تلف‌شده موفق به کسب پیروزی شد. دقیقه۸۲ با ۱۴گل، بهترین دقیقه برای گلزنی سوارس محسوب می‌شود.

او همچنین سال گذشته در چنین روزی پس از ۶‌ فصل حضور از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شده بود تا بارسایی‌ها در فصلی که به‌اندازه کریم بنزما گل زده‌اند حسرت از دست دادن مهاجمی در این سطح را بخورند. او با به‌ثمر رساندن ۲۱‌گل در ۳۲‌بازی با پیراهن این تیم تبدیل به یکی از اصلی‌ترین ارکان قهرمانی اتلتی در رقابت‌های لالیگای فصل گذشته شد. لوئیس سوارز به سومین بازیکن تاریخ پس از کریستیانو رونالدو و زلاتان تبدیل شد که در تمام دقایق فوتبال موفق به گلزنی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج