جاباما
۱۱۵۶۴۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سعادتمند: استقلال باید با آرامش پیش برود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه برای پیش‌برد امور خود باید با آرامش پیش برود.

ایسنا: احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره انتخاب مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه و اضافه شدن اعضای جدید هیات مدیره به بدنه کادر مدیریت اظهار کرد: من برای تیم مدیریتی جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و با توجه به اینکه در یک سال گذشته باشگاه مشکلات زیادی داشته است، امیدوارم با حضور کادر مدیریتی جدید، هرروز شاهد خبرهای خوب برای استقلال باشیم و خواسته هواداران برطرف شود.

او ادامه داد: من نسبت به آقای آجرلو ارادت دارم. ایشان در مناصب مختلف ورزشی، منشا خدمات بودند و اتفاقات خوبی را در باشگاه‌های تراکتور و پاس رقم زدند. امیدوارم با حضور هیات مدیره جدید که ۲ تن از آن‌ها از پیشکسوت‌های استقلال هستند، روزهای خوبی برای استقلال رقم بزنند.

سعادتمند درباره حضور مهدی افضلی و مجتبی عبداللهی در هیات مدیره استقلال هم گفت: من مطمئن هستم حضور این ۲ نفر با یک مطالعه کامل صورت گرفته است چون خواسته‌های هواداران هم زیاد است. امیدوارم این ۲ نفر از همه توان‌شان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کنند و مشکلات را برطرف کنند.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره حضور ۲ چهره فوتبالی در هیات مدیره این باشگاه؛ یعنی پرویز مظلومی و محمد مومنی، خاطرنشان کرد: این ۲ عزیز می‌تواند در بخش تعامل و اتحاد بین پیشکسوت‌های باشگاه می‌توانند تاثیرگذار باشند. آن‌ها می‌توانند در بخش کمیته فنی به باشگاه کمک کنند و با دعوت از کسانی که شاخص‌های تایید شده دارند، به کمیته فنی باشگاه آورد. من فکر می‌کنم این ۲ نفر در اتحاد بین افراد مجموعه باشگاه کمک زیادی کنند و در بخش فنی هم بتوانند راهبردهای خوبی بدهند.

او در پایان گفت: استقلال باید آرامش پیش برود. کادر مدیریت در کنار کادر فنی باید با آرامش کارهای خود را جلو ببرند. این اولین خواسته من به عنوان هوادار استقلال است. با وحدت و همدلی می‌توان برنامه‌ریزی خوبی کرد و اجازه بدهیم کادر مدیریتی جدید کار خود را انجام بدهند. الان چند سالی است که استقلالی‌ها هم نتیجه و اخبار خوب و افتخارآفرینی می‌خواهند. در این مسیر باید همه کنند و اگر بازهم قرار باشد مسائل یکطرفه پیش رود، شاهد مشکلات زیادی خواهیم بود. امیدوارم امسال در هر ۳ رقابت‌های پیش‌رو استقلال بتوانند هواداران خود را خوشحال کند و همچنین در بخش استعدادیابی شاهد اتفاقات خوبی باشیم و قایدی‌های زیادی را تحویل فوتبال کشور بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج