۱۱۵۶۴۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتراف زلاتان: دارم پیر می‌شوم!

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سابق تیم ملی سوئد، می‌گوید که بدنش در حال پیر شدن است و باید به نیازهایش توجه کند.

ورزش سه: مهاجم میلان کمتر از یک ماه دیگر ۴۰ ساله می‌شود و تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد دارد. او در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط در ترکیب این تیم به میدان نمی‌رود اما استفانو پیولی امیدوار است که این بازیکن برای دیدار این هفته لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید آماده باشد.

ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانست در مسابقات یورو ۲۰۲۰ حاضر شود و دوهفته قبل در دیدار برابر لاتزیو به عنوان بازیکن تمرینی به زمین رفته و موفق به گلزنی هم شد. این حال چند ساعت پس از بازی با مصدومیت جدیدی مواجه شد.

او در گفتگو با اسپورت ویک اظهار داشت:« وقتی جوان بودم فقط بازی می‌کردم، حتی اگر احساس دردی در رباط پایم داشتم هم به میدان می‌رفتم. می‌خواستم پیروز باشم و گلزنی کنم. با گذشته زمان و کسب تجربه عاقل شدم و حالا می‌دانم که صحبت با بدنم تا چه حد مهم است. حالا باتجربه و عاقل هستم اما بدنم همیشه با من همراه نیست و این باعث ایجاد مشکل است. امسال باید به بدنم و هر نشانه‌ای که برایم می‌فرستد گوش کنم. فقط با این کار می‌توانم از عواقب شدید و بیشتر پیش‌رو جلوگیری کنم. باید هر روز به بدنم گوش کنم. باید هر روز و آرام آرام فکر کنم و بدانم که سوپرمن نیستم.»

ابراهیموویچ در ژانویه ۲۰۲۰ به میلان برگشت و در آن زمان این تیم در شرایط خوبی نبود. حضور او به عنوان یکی از عوامل بازگشت این تیم به رقابت‌های لیگ قهرمانان به حساب می‌آید. بازیکن سوئدی در این باره گفت:« وقتی به میلان آمدم، در رختکن پرسیدم که چند نفر از بازیکنان در لیگ قهرمانان حاضر بوده‌اند. فقط دو نفر دست‌شان را بالا بردند و من فکر کردم که با من شوخی می‌کنند. هدف ما در فصل پیش رسیدن به لیگ قهرمانان و قهرمانی در لیگ بود. من در این زمینه موفق نبودم. ما در آستانه فتح جام بودیم اما دوم شدیم. این موضوع فقط به خاطر حضور من نبود و همه خوب کار کردیم. امسال با تمام وجود برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج