جاباما
۱۱۵۶۴۸۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تحلیل انتقال رونالدو به یونایتد از زبان کفاشیان

رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید خصوصی‌سازی سرخابی‌ها ممکن نیست.

خبرآنلاین: علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال می گوید طرح خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس بدون حق پخش تلویزیونی ممکن نیست. حمید سجادی وزیر ورزش بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس اعلام کرد تلاش خواهند کرد تا به زودی دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کنند.علی کفاشیان در تحلیل وضعیت این دو باشگاه برای ورود به بورس و خصوصی سازی توضیحاتی می دهد و می گوید:«تا وقتی که حق پخش تلویزیونی درست نشود، وضعیت این دو باشگاه هم درست نخواهد شد.

الان دو باشگاه به نحوی وابستگی مالی دارند و از منابع خاصی پول می گیرند. با شرایط فعلی استقلال و پرسپولیس غیر ممکن است خصوصی شوند. شما فکر می کنید مردم برای این دو باشگاه که بلاتکلیف هستند پول می دهند؟ شما شک نکنید مردم عاقل هستند و الکی برای دو باشگاه پول نمی دهند.هوادار به دنبال هواداری کردن، کری خواندن و مسایل این چنینی است ولی اگر بگویی پول بدهید، شاید بعضا این کار را کنند ولی به عنوان سرمایه گذاری به هیچ وجه. باید استقلال و پرسپولیس حق پخش داشته باشند تا به درآمدزایی برسند.»

او ادامه می دهد:«دیگر همه می دانند در فوتبال دنیا چه خبر است. شما به انتقال رونالدو به منچستر نگاه کنید. چقدر از خرید این بازیکن کسب درآمد کردند؟ چقدر حق پخش باشگاه زیادتر شد؟ شما وقتی رونالدو را می گیری، شبکه های تلویزیونی تماشاگر بیشتری برای منچستر خواهند داشت و این یعنی حق پخش بیشتری می دهند.خرید رونالدو روی تبلیغات باشگاه هم اثر زیادی گذاشت.

چقدر لباس فروختند. اگر ما می خواهیم خصوصی شویم،باید همین چیزها را داشته باشیم وگرنه حرفه ای نمی شویم.شما دو باشگاه را با سیستمی مریض به بورس ببر.تهش به ضرر می رسد و جواب مردم را نمی شود داد. به نظر بنده تا وقتی حق پخش تلویزیونی نباشد، خصوصی سازی دو باشگاه استقلال وپرسپولیس منتفی است و نمی توان آنها را به بورس برد. طرفدار وقتی استقبال می کند که باشگاه درآمدزا باشد، مدیریت خوب داشته باشد و به سمت درآمد زایی و تامین منابع مورد نیازش برود.الان اکثر باشگاههای ما به سازمان یا ارگانی وابسته هستند که اگر این ارتباط قطع شود،نابود می شوند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      تا وقتی خودش بود اصلا ب یاد این داستانا نبود فقط ب ملت میخندید.خدارو شکر از دست خنده های کفاش رهایی پیدا کردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج