۱۱۵۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کفاشیان:جرایم انضباطی مثل مهریه است

پدیده مهریه در فوتبال ایران!

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جرائم انضباطی فوتبال را کی داده و کی گرفته، گفت: این جرائم حکم مهریه را دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جرائم انضباطی فوتبال را کی داده و کی گرفته، گفت: این جرائم حکم مهریه را دارد.

علی کفاشیان گفت: به‌طور کلی سیاست انتقال باشگاه‌های فوتبال از مرکز کشور به استان‌ها موجب رشد استعدادها و ورزش شده و بسیاری از استان‌ها با تیم‌داری زنده شده و فعالیت‌های خوبی را شروع کرده‌اند.

البته این موضوع را می‌پذیرم که استان‌ها باید بر منابع خود تکیه کرده و وابسته به تیم‌های وارداتی نباشند.

وی تاکید کرد: این‌که همه تیم‌ها در یک استان جمع شوند کار درستی نیست و باید همه نقاط کشور با فراهم کردن زیرساخت‌ها صاحب تیم در رده‌های مختلف فوتبال شده و این تیم‌ها در کل کشور پخش شوند.

کفاشیان حمایت جدی از تیم‌های انتقالی به استان‌ها را ضروری دانست و گفت: در استان‌هایی که زمینه پذیرش تیم را داشته و مسئولان استانی و کشوری ورزش از آن‌ها حمایت کردند، تیم‌های انتقالی موفق عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: استان‌های متقاضی باشگاه‌داری باید زمینه پذیرش این تیم‌ها را داشته باشند تا موفق به حفظ تیم و ارتقای آن شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاری راجع به خصوصی‌سازی در فوتبال تصریح کرد: برخی قوانین موجود در کشور ما امکان خصوصی‌سازی و حرفه‌‌ای شدن فوتبال را از بین برده و تا این قوانین اجرا نشود و این امکان به‌وجود نیاید شاهد خصوصی‌سازی در فوتبال ایران نخواهیم بود و ناچار به تزریق اعتبار به فوتبال هستیم.

کفاشیان با اشاره به درآمدزایی در فوتبال گفت: یکی از راه‌های کسب درآمد در فوتبال دنیا حق پخش تلویزیونی بوده که فوتبال ایران از آن محروم است. ۶۰ تا ۷۰ درصد درآمد باشگاه‌های فوتبال دنیا از تبلیغات و حق پخش تلویزیونی است ولی ما در ایران تنها از ۱۰ تا ۲۰ درصد درآمد تبلیغاتی استفاده کردیم که لازم است با اصلاح قوانین موجود که حق باشگاه‌ها ضایع نشود.

کفاشیان، موضوع جرائم بازیکنان توسط کمیته انضباطی را به مهریه تشبیه کرد که نه کسی داده و نه کسی گرفته است.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این جریمه‌ها همین‌طور صادر می‌شوند ولی هیچ بازیکنی آن‌ها را پرداخت نمی‌کند و ما چیزی از این بابت نصیبمان نشده است.

* حاشیه

کفاشیان در حاشیه گفت‌وگو با خبرنگاران، پول حاصل از جریمه کردن بازیکنان و مربیان را بی‌برکت خواند و گفت: فدراسیون از این بابت درآمدی نداشته است.

کفاشیان در پاسخ به سؤالی در مورد کمک و حمایت از تیم‌های فوتبال گفت: ما با تشویق کردن و آفرین گفتن از این تیم‌ها حمایت می‌کنیم و تنها چیزی که اکنون به صورت نقد داریم همین آفرین گفتن‌ها و تشویق کردن‌هاست.

کفاشیان هرگونه نسبت سببی و نسبی با اکبر محمدی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران را رد کرد و گفت: من برای اولین بار در فدراسیون فوتبال با اکبر محمدی آشنا شدم و قبل از آن وی را نمی‌شناختم.

کفاشیان از وجود خبرگزاری زنان ابراز تعجب کرد و گفت: ساخت زمین‌های محصور برای زنان در اولویت نیست و زنان می‌توانند با حفظ حجاب و محصور کردن خود فوتبال بازی کنند.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

پدیده مهریه در فوتبال ایران!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج