۱۱۵۶۸۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هم‌تیمی طارمی، هدف نقل‌وانتقالاتی بارسلونا

لوئیس دیاز به آخرین هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا تبدیل شده و خوان لاپورتا علاقه زیادی به جذب این وینگر کلمبیایی دارد.

ورزش سه: لوئیس دیاز به آخرین هدف نقل و انتقالاتی بارسلونا تبدیل شده و خوان لاپورتا علاقه زیادی به جذب این وینگر کلمبیایی دارد.

هم‌تیمی طارمی، هدف نقل‌وانتقالاتی بارسلونا

روزنامه مارکا اسپانیا نوشته است که بارسلونا ممکن است در داخل و خارج از زمین با مشکلات حاشیه ای روبرو شود اما خوان لاپورتا همچنان در پشت پرده روی تقویت احتمالی بلوگرانا در پنجره های نقل و انتقالات آینده کار می کند و لوئیس دیاز وینگر پورتو آخرین نامی است که به لیست اهداف او اضافه شده است.

ملی پوش کلمبیایی در دیدارهایش برای پورتو عملکرد خوبی داشته و در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و بارسلونا تنها باشگاهی نیست که به این موضوع توجه کرده است. این بازیکن 24 ساله در 7 بازی لیگ پرتغال 5 گل زده و یک پاس گل نیز داده است. اژدها بدون شکست در رده دوم جدول رده بندی بالاتر از اسپورتینگ و پایین تر از بنفیکا قرار دارد.

بودجه بارسلونا کمی محدود است اما انتظار می رود که بلوگرانا برای جذب دیاز نزدیک به 30 میلیون یورو هزینه کند. دیاز با استعداد، پتانسیل و قیمت مناسب خود در مقایسه با سایر بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالاتی، نظر لاپورتا را به خود جلب کرده است.

این وینگر توانمند می تواند در زمان مناسب باشگاه بعدی خود را انتخاب کند به خصوص اگر او همچنان در پرتغال به موفقیت هایش ادامه دهد. به این معنی که بلوگرانا می تواند برای کسب امضای قرارداد با وی مبارزه کند. شاید باشگاه های دیگر بتوانند دستمزد بالاتری را نسبت به بارسا ارائه دهند، اما لاپورتا می تواند تلاش خود را به کار بگیرد و او امیدوار است بتواند دیاز را مجاب کند که بارسا به وجود او نیاز فراوانی دارد.

این بازیکن به همراه مهدی طارمی در خط حمله پورتو درخشان ظاهر شده و این دو نفر، تیم های حریف را آزار داده اند. باید دید کونسیسائو راضی می شود تا ستاره تیمش را از دست بدهد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج