جاباما
۱۱۵۶۸۵۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تصادف زنجیره‌ای در محور نیشابور- سبزوار

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از برخورد حدود ۳۰ دستگاه خودرو سواری، اتوبوس و کامیون با یکدیگر در کیلومتر ۲۱ محور نیشابور سبزوار خبر داد.

ایسنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از برخورد حدود ۳۰ دستگاه خودرو سواری، اتوبوس و کامیون با یکدیگر در کیلومتر ۲۱ محور نیشابور سبزوار خبر داد.

مصطفی افشارنیک گفت: در ساعت ۱۵:۵۵ چهارم مهر ماه در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف چندین دستگاه خودرو با یکدیگر، سه آمبولانس پایگاه‌های اورژانس شهری نه، عطار(حسن‌آباد) و مدافعین سلامت(راسخی) به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف زنجیره‌ای در محور نیشابور- سبزوار

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر مصدوم شده بود که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ درمان سرپایی شد و سه دستگاه آمبولانس حدود ۴۰ دقیقه تا برطرف شدن ترافیک در محل، جهت تصادف احتمالی مستقر شدند.

بنا بر گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ نیشابور، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور یادآور شد: در هنگام وقوع حوادث با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید و ضمن اعلام آدرس دقیق محل حادثه و تعداد مصدومان احتمالی ما را در امدادرسانی سریع‌تر یاری نمایید و همچنین توصیه می‌شود در شرایط جوی ناپایدار و گرد و غبار شدید ضمن رعایت فاصله طولی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

محور اصلی نیشابور به سبزوار به دلیل طوفان و گرد و غبار و کاهش دید، در حال حاضر مسدود است و ترددهای این محور برای ادامه مسیر به سمت جاده قدیم و سمت فیروزه هدایت می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج