۱۱۵۶۹۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران برگزار شد

مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در یازدهمین سال خود در پایتخت و با تاسی از پیاده روی میلیونی نجف تا کربلا با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان امام حسین(ع) آعاز و تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری ادامه دارد.

ایرنا: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در یازدهمین سال خود در پایتخت و با تاسی از پیاده روی میلیونی نجف تا کربلا با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان امام حسین(ع) آعاز و تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری ادامه دارد.

عاشقان اربعین، جاماندگان اربعین صبح امروز پیاده روی خود را از میدان امام حسین به سمت حرم حضرت عبدالعظیم که ۱۷ کیلومتری است طی خواهند کرد.

یکی از نکات مهم مراسم پیاده روی امسال اربعین بنا به گفته مسولان برگزاری، هیچ توقفی چه در مبدا و چه در مقصد وجود نداشته که می‌خواهیم با رعایت همه شیوه‌نامه‌ها شرایطی را فراهم کرده تا دوستاران سرور سالار شهیدان جهان در این مراسم پر فیض، بهره‌مند لازم را ببرند.

استقرار تیم های مختلف شهرداری، اورژانس، آتش نشانی، سپاه و پلیس برای برگزاری هرچه بهتر در مسیر مزبور و سایر مسیرهای منتهی به جنوب پایتخت تعبیه شده تا ضمن تسهیل در عبور و مرور شهروندان نیز خدمات لازم را به عزاداران حسینی ارائه دهند.

همچنین یکی از نکات مهم در مراسم اربعین امسال با توجه به شیوع کرونا، از طریق عزاداران اهدای پک های بهداشتی، ماسک و برخی نذورات از طریق ایستگاه صلواتی میان شهرندان توزیع می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج