۱۱۵۷۰۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاسه صبر پرسپولیسی‌ها لبریز شد

هواداران پرسپولیس طی هفته گذشته به شدت از وضعیت موجود در این باشگاه ناراحت هستند.

خبرورزشی: تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر این روزها با شرایط مالی بحرانی مواجه است و بازیکنانی که در فصلی سخت و پرفشار توانستند ۲ جام قهرمانی بیاورند و در حال حاضر هم تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند، پس از پایان بیستمین دوره لیگ برتر، هنوز موفق به دریافت مطالبات و آپشن‌های قرارداد خود نشده‌اند.

مسدود بودن راه‌های دریافت طلب پرسپولیس از AFC به دلیل تحریم‌ها و مبهم بودن وضعیت انتخاب کارگزار و شاید تا حدی معطلی مدیران باشگاه برای تامین منابع مالی سبب شده پرسپولیس از لحاظ اقتصادی وضعیت آشفته‌ای داشته باشد. علاوه بر تسویه نکردن با بازیکنان و اعضای کادر فنی برای فصل قبل، باشگاه پرسپولیس نتوانست هیچ پولی به خریدهای جدید خود پرداخت کند. پرسپولیس تا اینجا نفراتی مثل رضا اسدی، علی نعمتی، رضا دهقانی و علیرضا ابراهیمی را جذب کرد ولی نتوانست پیش قسطی به این نفرات جدید پرداخت کند.

بعد از رفتن جعفر سمیعی از مدیرعاملی پرسپولیس ، فعلا صدری به عنوان سرپرست موقت به کارش ادامه می دهد و قرار است بعد از بازی پرسپولیس مقابل الهلال تکلیف مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخص شود. در نقطه مقابل استقلال بعد از مشکلاتی که بین کادرفنی و مدیریت این تیم به وجود آمد سروسامان گرفته و به غیر از آن اوضاع مالی آبی ها هم بهتر از پرسپولیس است. در چند سال اخیر هواداران پرسپولیس و استقلال برای هر اتفاقی که رخ می داد وزیر ورزش را متهم می کردند و می گفتند او به یکی از این دو تیم علاقه دارد و به نفع تیم محبوبش کار می کند.

هنوز عمر حضور سجادی به عنوان وزیر ورزش آنقدری نیست که بشود او را به طرفداری از یک تیم خاص متهم کرد ولی هواداران پرسپولیس از همین حالا موضع گیری سختی علیه وزیر ورزش جدید انجام دادند. آنها در فضای مجازی با حمله به وزیر ورزش او را به حمایت از استقلال متهم کردند و مدعی شدند وقتی فرهاد مجیدی و هواداران استقلال گفتند مددی را نمی خواهیم بلافاصله او را عوض کردند؛ در حالی که پرسپولیس مدت هاست به لحاظ مدیریتی بلاتکلیف است. استقلال اسپانسر و کارگزار دارد ولی پرسپولیس نه تنها اسپانسری ندارد بلکه حساب این باشگاه هم مسدود است.

در کنار وزیر ورزش، مدیران فعلی پرسپولیس هم از حمله هواداران این تیم بی نصیب نماندند. هواداران عصبانی پرسپولیس از اینکه مدیران این باشگاه علاوه بر بدهی های گذشته با مبالغی که قرض گرفتند بدهی های زیادی را به این باشگاه اضافه کردند؛ بسیار ناراحتند. در کنار این موضوع پرونده کالدرون دارد به مراحل خطرناکی می رسد و این احتمال وجود دارد طی چند روز آینده، کمیته انظباطی فیفا حکم سنگینی علیه پرسپولیس صادر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج