۱۱۵۷۱۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

با آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل و بالا گرفتن تب فوتبال در سراسر جهان، نشریه هالیوود ریپورتر فهرستی از ستاره‌های سرشناس دنیای سینما را منتشر کرده که با شباهت عجیبی که به حاضران در برزیل دارند، می‌توانند در تیم منتخب جام‌ جهانی بازی کنند.

خبرگزاری ایسنا: با آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل و بالا گرفتن تب فوتبال در سراسر جهان، نشریه هالیوود ریپورتر فهرستی از ستاره‌های سرشناس دنیای سینما را منتشر کرده که با شباهت عجیبی که به حاضران در برزیل دارند، می‌توانند در تیم منتخب جام‌ جهانی بازی کنند.

برخی از چهره‌های سرشناس هالیوودی به سبب شباهتی که به ستاره‌های جام جهانی فوتبال دارند، می‌توانند در جام‌جهانی تماشاگران را میخکوب کنند.

توماس مولر و اندرو گارفیلد

توماس مولر ستاره جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بود که با پنج گل آقای گل رقابت‌ها شد، اما امسال با مصدومیت مارکو رویس، هافبک طراح آلمانی کار سختی برای تکرار عنوان خود دارد. «آندرو گارفیلد»، ستاره هالیوودی و بدل مولر در عالم سینما نیز با نقش‌آفرینی در قسمت نخست «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» در نقش «مرد عنکبوتی» به اوج شهرت رسید.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

اولویر ژیرو و آدام لوین

اولیور ژیرو، ستاره باشگاه آرسنال که با مصدومیت فرانک ریبری مجال بیشتری برای عرض اندام در ترکیب تیم ملی کشورش دارد، امیدوار است بتواند ناکامی تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۰ را جبران کند. «آدام لوین»، آهنگساز و خواننده سرشناس آمریکایی که می‌تواند جایگزینی برای این بازیکن فرانسوی باشد که خواننده اصلی گروه مویسقی پاپ راک مرون فایو» است.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

«وین رونی و فیلی»

وین رونی که زمانی امید جوان تیم ملی فوتبال انگلیس بود، اکنون بازیکنی باتجربه است که مسئولیت دفاع از حیثت فوتبال انگلیس - زادگاه فوتبال - را بر دوش خود احساس می‌کند. این ستاره انگلیسی تیم ملی و باشگاه منچستریونایتد به «مایکا پیتر بالزای»، موسیقیدان معروف آمریکایی با اسم هنری «فیلی» بی‌شباهت نیست.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

کریستیانو رونالدو و دیو فرانکو

«کریستیانو رونالدو»، ستاره پرتغالی که در اوج دوران بازیگری خود پا به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل گذاشته نیز امسال پس از کسب توپ طلای بهترین بازیکن جهان و بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا در رویای کسب جام جهانی است. این ستاره فوتبال نیز شباهت عجیبی به «دیو فرانکو» برادر کوچکتر «جیمز فرانکو» دارد که بیشتر برای بازی در فیلم «اکنون مرا می‌بینی» و «خیابان جامپ شماره ۲۱» به شهرت رسیده است.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

آرین روبن و جیسون استتهام

مردی که از او به عنوان بمب افکن هلندی ها تعبیر می‌شود یکی از زهردارترین مهاجمان کنونی دنیای فوتبال است که شباهت فروانی به ستاره فیلم‌هایداکشن هالیوودی »جیسون استتهاک« دارد. اما آیا استتهام که معمولا بدلکاری‌های مربوط به فیلمهایش را خئودش انجام می‌دهد میتواند به خوبی روبن پنالتی خراب کند؟

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

سسک فابرگاس و زاکاری کوئینتو

فابرگاس، بازیکن تاثیرگذار بارسلونا که در جام جهانی قبل کمتر به میدان رفت، اما بسیار موثر بود و زمینه‌ساز گل قهرمانی اسپانیا در فینال جام‌جهانی گذشته بود، بدون شک امسال نقش پررنگی در کمک به اسپانیا برای تکرار عنوان قهرمانی‌اش خواهد داشت. «زاکاری کوئینتو»، بازیگر آمریکایی و بدل فابرگاس در عالم سینما نیز با ایفای نقش اسپاک در فیلم «پیشتازان فضا» شناخته شد.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

کولو توره و ادریس آلبا

واقعا چه کسی بهتر از «ادریس آلبا»، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون انگلیس می‌تواند در یک فیلم نقش «حبیب کولو توره»، ستاره ساحل عاجی تیم لیورپول و اسبق آرسنال را بازی کند؟

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

داوید لوئیس و ردفو

داوید لوئیس که اخیرا به مبلغ ۷۶ میلیون دلار از چلسی به پاریسن ژرمن فرانسه منتقل شده، در حال حاضر یکی از مستحکم‌ترین و البته گرانترین مدافعان فوتبال جهان است که تیم ملی برزیل برای کسب جام‌جهانی ۲۰۱۴ در خانه نیاز به درخشش او دارد. «استفن کندل گوردی» با نام هنری «ردفو»، خواننده و آهنگساز آمریکایی است که از سال ۲۰۱۲ به شهرت فراوانی دست یافته و شباهت فراوانی به این بازیکن برزیلی دارد.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

لیونل مسی و کریستین بیل

لیونل مسی، سوپراستار تیم ملی آرژانتین و برنده چهار توپ طلای فوتبال جهان که امید اول "آلبی‌سلسته" برای قهرمانی در برزیل است، نیز شباهت زیادی به «کریستین بیل»، بازیگر سرشناس آمریکایی و بازیگر نقش بتمن در فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» نیست.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

خاویر هرناندز و جی هرناندز

فریب چهره بچه‌گانه «خاویر هرناندز»، مهاجم تیم ملی فوتبال مکزیک را نخورید، چرا که او از خطرناکترین مهاجمان جهان در محوطه جریمه است. گرچه وی با «جی هرناندز»، بازیگر هالیوودی نسبتی ندارد اما ما بر این باوریم که آنها در هنگام تولد از یکدیگر جداشده‌اند!!

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

آندری پیرلو و خاویر باردم

«پیرلو» که در میان هواداران ایتالیا با عنوان «پروفسور» شناخته می‌شود، در یورو ۲۰۱۲ به تنهایی تیم ملی انگلیس را به زانو درآورد. «خاویر باردم»، بازیگر سرشناس مکزیکی است که تاکنون در فیلم‌های معروفی چون «جایی برای پیرمردها نیست»، «زیبا» و «سقوط آسمانی» درخشیده است.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!

یورگن کلینزمن و کوین کاستنر

هر دو کهنه‌کار و باتجربه. کلینزمن در جام جهانی ۲۰۰۶ توانست تیم ملی فوتبال آلمان را به مرحله نیمه‌نهایی برساند و «کوین کاستنر»، بازیگر و کارگردان آمریکایی برنده اسکار نیز در جدیدترین فیلم خود در «سه روز به کشتن» بازی کرده است.

شاید بدل‌ مسی مقابل ایران بازی کند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      انصافآ شاید یکی دو تاشون شبیه باشن!

      اومده جیسون استتهام رو با روبن شبیه قرار داده!! شاید طرف چینی بوده! خخ..

    • ليلا

      آخه مسي چه شباهتي با اون يارو داره؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج