۱۱۵۷۱۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چشمی و کی‌روش، آبی‌پوش می‌شوند؟

مصطفی آجورلو در حالی مدیریت تیم استقلال را پذیرفت که فضای آشفته بر این باشگاه حاکم بود.

خراسان ورزشی: مصطفی آجورلو در حالی مدیریت تیم استقلال را پذیرفت که فضای آشفته بر این باشگاه حاکم بود. آجورلو که ظهر روز شنبه باشگاه را از مدیر قبلی تحویل گرفت، قبل از آنکه از ساختمان باشگاه خارج شود تغییر و تحولات را آغاز کرد و بیژن طاهری را به همراه اجلال نصیری و محمد نوری‌فر به باشگاه اضافه کرد. آجورلو کارش را ضربتی در استقلال آغاز کرد و قبل از آنکه برای عزل و نصب درگیر لابی‌ها و سفارش‌ها شود، نفرات مورد نظرش را جایگزین نفرات قبلی کرد.

اولین انتخاب درست

مصطفی آجورلو در اولین گام دست به تغییر سرپرست تیم زد. در حالی که پیش از این بهرام امیری به عنوان سرپرست این تیم فعالیت می‌کرد و این مسئولیت را در سفر به دبی و دیدار مقابل الهلال بر عهده داشت، با صدور حکمی از سوی آجورلو، بیژن طاهری سرپرست جدید آبی‌پوشان شد. بیژن طاهری، مهاجم دهه ۶۰ استقلال است که سابقه بازی در تیم ملی ایران را نیز دارد و پیش از این در ۲ مقطع به عنوان دستیار در کنار وینفرد شفر و فرهاد مجیدی در کادر فنی آبی‌پوشان فعالیت کرده است. وی همچنین سالیان زیادی سابقه مربیگری در تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی دارد و مسلما به عنوان سرپرست می‌تواند انتخاب خوبی تلقی شود.

تمدید 3 ساله با مجیدی

مدیرعامل جدید آبی‌ها بعد از انتصاب نفرات جدید، قرارداد مجیدی را هم ۳ ساله تمدید کرد و با این اقدام از یک‌سو آرامش را به اردوی تیم برگرداند و از سوی دیگر توقع را از مجیدی بالا برد و حالا او که شرایط را در نزدیک‌ترین حالت به ایده‌آل خود می‌بیند، ناچار باید بتواند بهترین نتایج را با تیمی که بر پایه تفکرات خودش بسته‌شده، بگیرد. بدیهی است در غیر این صورت او نباید انتظار مماشات از سوی باشگاه داشته باشد.

زمین تمرین دائمی

حالا که تغییرات در نیروی انسانی چنین ضربتی صورت گرفته، می‌ماند فراهم کردن یک زمین تمرین ثابت و با کیفیت. یکی از دغدغه‌های این فصل آبی‌پوشان نداشتن زمین تمرین ثابت و با کیفیت است و این انتظار از مدیرعامل استقلال می‌رود تا با همان سرعتی که تغییرات انسانی را اعمال کرد، زمین تمرین مناسبی را هم برای تیمش فراهم کند.

خریدهای جدید با سردار

بعد از روی کار آمدن مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال و تمدید ۳ ساله قرارداد فرهاد مجیدی حالا شنیده می‌شود سرمربی استقلال قرار است برای جذب بازیکن جدید به مدیرعامل این باشگاه لیست بدهد. این در حالی است که باشگاه استقلال تا امروز فعالیت زیادی در نقل‌وانتقالات داشته و بازیکنان زیادی را جذب کرده اما مجیدی هنوز اعتقاد دارد که برای تقویت تیمش باید بازیکن جذب شود. این در شرایطی است که استقلالی‌ها فقط ۲ جالی خالی برای جذب بازیکن بزرگسال دارند و در لیست مجیدی یک مدافع و یک مهاجم دیده می‌شود.

باشگاه استقلال در راستای تقویت خط حمله خود در نظر دارد یک مهاجم خارجی به جمع نفراتش اضافه کند. در همین رابطه رزومه ۲، ۳ بازیکن خارجی توسط کادر فنی این تیم در حال مطالعه قرار دارد. گفته می‌شود کی‌روش استنلی، مهاجم سابق تیم فوتبال سپاهان نیز یکی از مهاجمانی است که استقلالی‌ها نیم‌نگاهی به جذب او دارند و این امکان وجود دارد که او فصل آینده آبی‌پوش شود. خرید استقلال در خط دفاعی نیز به احتمال زیاد روزبه چشمی است که به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند گزینه خوبی برای آبی‌ها باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج