۱۱۵۷۱۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فخرالدینی: مجبور به جدایی از تراکتور شدم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با شریفات می‌توانیم خیلی هماهنگ باشیم و تیم‌ها را اذیت کنیم.

خبرگزاری فارس: میلاد فخرالدینی در خصوص جدایی از تراکتور و پیوستن به آلومینیوم اراک اظهار داشت: جدایی از تراکتور برایم خیلی سخت بود. قصد جدایی نداشتم اما شرایط متاسفانه خوب نبود و مجبور شدم. جا دارد از تمام‌هواداران تراکتور تشکر‌ کنم. در تمام مدت شش سالی که آنجا بودم خیلی به من لطف داشتند و احترام گذاشتند. خاطرات خیلی خوبی از تراکتور و مردم آذربایجان دارم ولی شرایط طوری پیشرفت که مجبور شدم تصمیم به جدایی بگیرم.

وی تصریح کرد: آلومینیوم را انتخاب کردم چون تعریف این باشگاه را زیاد شنیدم. از نظر مدیریتی کادر خوبی دارد و همه چیز باشگاه روی روال است. کادرفنی خیلی خوبی در این تیم حضور دارد. کار کردن با رسول خطیبی را در تراکتور دوست داشتم و می‌خواستم دوباره زیرنظر او کار کنم. می‌دانم چه خواسته هایی از من دارد و به همین خاطر راحت تر بودم.

فخرالدینی با اشاره به شرایط تیم آلومینیم اراک گفت: آلومینیوم یک سال است به لیگ برتر آمده و سال قبل نتایج نسبتا خوبی گرفت. امسال تیم یکدل و یکدستی داریم و مطمئن‌ باشید خبرهای خوبی از تیم ما خواهید شنید. تمام تلاشم را می‌کنم که برای آلومینیوم مثمرثمر باشم. بازیکنان خیلی خوبی در این تیم هستند و همگی در کنار هم تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم. اردوی خیلی خوبی را در تهران برگزار کردیم. در دوران بدنسازی هستیم و فکر می‌کنم کادرفنی در این اردو به اهدافش رسیده باشد.

مدافع آلومینیوم در مورد اینکه به نظر می‌رسد در کنار اسماعیل شریفات می‌توانند کیفیتی خوبی به جناح راست این تیم بدهند، عنوان کرد: اسماعیل شریفات بازیکن با تجربه و‌کهنه کاری است و می‌تواند به تیم و خود من خیلی کمک کند. می‌توانیم در یک جناح خیلی با هم‌ هماهنگ باشیم، وظایف را تقسیم و تیم‌ها را اذیت کنیم. مطمئنا تمام تلاشمان را برای کمک به تیم به کار می‌گیریم. امیدوارم همه ما در کنار هم امسال تیم را به جایگاه خوبی برسانیم و حتی در سال‌های بعد بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

فخرالدینی در مورد شرایط فصل جدید مسابقات لیگ برتر و قهرمان آن، گفت: امسال لیگ سختی داریم. هرسال تیم‌ها بیشتر هزینه می‌کنند، مدعیان بیشتر می‌شوند و شرایط سخت‌تر می‌شود. در‌مورد قهرمانی نمی‌شود صحبت کرد و هنوز چیزی معلوم نیست. باید بازی‌ها شروع شود تا ببینیم کدام تیم می‌تواند بهتر کار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج