۱۱۵۷۲۱۵
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ناظم‌الشریعه: بازیکنانم نباید عقب‌نشینی می‌کردند

سرمربی تیم فوتسال گفت: متاسفانه بازیکنان با وجود توصیه‌های من عقب نشستند و فکر کردند که بازی تمام شده است.

خبرگزاری میزان: محمد ناظم‌الشریعه در گفتگو با رادیو ورزش در مورد شکست شب گذشته مقابل قزاقستان در جام‌جهانی فوتسال اظهار داشت: بازیکنان ما نیمه نخست را بسیار با قدرت شروع کردند. تمامی کار‌هایی که از لحاظ بدنی لازم بود را انجام دادیم. تیم حریف هم از لحاظ بدنی شرایط مطلوبی داشت. بازیکنان نباید عقب نشینی می‌کردند و همانند نیمه اول بازی را ادامه می‌دادند. متاسفانه با وجود توصیه‌های من عقب نشستند و فکر کردند که بازی تمام شده است.

وی درباره وضعیت تیم برای حضور در جام جهانی افزود: جام جهانی آوردگاهی است که بهترین تیم‌های دنیا در آن حضور دارند. شاید یکی از دلایل شکست ما، عدم برگزاری بازی تدارکاتی سنگین در سال گذشته بود و این مساله را بزرگ می‌کند. تدارکات برای رفتن به جام جهانی فقط مختص به یکسال یا ۶ ماه آخر کار نیست. در هر صورت فدراسیون و عزیزی خادم بسیار تلاش کردند که ما به یک تورنومنت آسیایی در تایلند رفتیم. ولی به طور کلی ما در سال‌های گذشته کار خیلی سنگینی برای این رقابت‌ها انجام ندادیم. توقع از فوتسال به دلیل نتایج درخشانی که در سالیان گذشته کسب کرده بسیار بالا است. در حال حاضر هم جزء تیم‌های برتر دنیا هستیم، ولی باید کار‌های دیگری هم برای بهبود این تیم انجام دهیم.

ناظم الشریعه با اشاره به ساختار دفاعی تیم فوتسال تاکید کرد: مشکل در ساختار دفاعی به دلایل مختلفی است. بر این باور هستیم که بهترین دفاع حمله بوده و این را به بازیکنان هم القا کردیم. در حمله بسیار خوب بودیم. همیشه سعی می‌کردیم که با حملات پی در پی تیم، مانع آمدن حریف به دفاع شویم. ساختار دفاعی و نوع نگرش ما در فوتبال طی سال‌های اخیر تغییر نکرده است. این تغییر را باید از رده‌های پایه شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه از روند بازی شب گذشته گفت: در جام جهانی لحظه‌ای برای فکر کردن وجود ندارد. در همان نیمه نخست با توجه به شناخت ما نسبت به رقیب، اجازه فرصت دادن به آن‌ها را ندادیم. یکی از مشکلات ما عدم استفاده از فرصت‌ها و اشتباهات تیم داوری روی گل دوم قزاقستان بود.

وی در پایان از مسیر انتخابی خود برای راهیابی به مرحله بعد تصریح کرد: نظرات متفاوت است، ولی شاید بهترین مسیر را انتخاب کردیم. در این مسیر در ابتدا ازبکستان و در طرف دیگر اسپانیا، روسیه و برزیل حضور داشتند که بازی با آن‌ها به مراتب سخت‌تر از قزاقستان بود. شاید ما باید تفکرات خود را عوض می‌کردیم. ولی به اعتقاد من استراتژی صحیح بوده و باید از این مسیر می‌رفتیم. این موضوع را بپذیریم که فوتسال باید خوب بازی کند. دوره قبلی در سخت‌ترین مسیر قرار گرفتیم و تیم برزیل که قهرمان جهان بود را شکست داده و به مرحله بعد صعود کردیم، اما در این دوره هم تمام تلاش خود را کردیم تا به پیروزی دست یابیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این تیم وقتی از ازبک ها هشت تا نوش جان کرد ازجام حذف شد....

    • بدون نام

      آقای مربی شما چکاره بودید جناب سر مربی چنتا گل خورده داشتین ی تیم از ورامین رفته بود پای فینال بود. برو کنار آقا

    • بدون نام

      مربی ایرانیه دیگه بیشترازاین نبایدانتظارداشت

    • بدون نام

      شما چرا یه تشری به بازیکنانت نزدی وقتی مدام توی دهانه دروازه خودی پاسکاری میکردن و تن ما را میلرزوندن ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج