۱۱۵۷۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهدوی‌کیا تیمش را شناخت

با اتمام اردوی مقدماتی تیم ملی امید، مهدوی کیا فهرست ابتدایی تیمش را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را اعلام کرد.

ایسنا: تیم ملی فوتبال امید که از هم اکنون با سرمربیگری مهدی مهدوی کیا برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و هدف نهایی خود یعنی صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می شود، به پایان اردوی مقدماتی خود در کمپ تیم های ملی رسید.

با اتمام این اردو که در سه مرحله و با حضور ۶۶ بازیکن از لیگ های برتر و امیدهای کشور برگزار شده بود، در نهایت فهرست مقدماتی تیم ملی مشخص شد تا او به شناخت اولیه از بازیکنان مدنظر خود دست یافت و نفرات مدنظر خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد. در واقع این اتفاق در آخرین روز از مهلت قانونی AFC به کشورها برای اعلام فهرست مقدماتی انجام شد.

در حال حاضر اسامی ۵۰ بازیکن به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده اما قرار است اردوهای آینده با بازیکنان اصلی و در حدود ۳۰ نفر برگزار شود و در همین مدت چندین دیدار دوستانه با تیم های لیگ برتری برگزار می شود تا امیدهای ایران به نهایت آمادگی خود دست یابند.

طی روزهای آینده و ظرف مدت یک ماه باقی مانده تا برگزاری مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در تاجیکستان، تیم ملی امید در اردوی چند مرحله ای و بلند مدت به سر خواهد برد.

نپال، لبنان و تاجیکستان سه تیمی هستند که در این مرحله برای کسب عنوان نخست و صعود مستقیم با ایران به رقابت می پردازند و نیم نگاهی هم به قرار گرفته در رتبه دوم گروه به منظور قرار گرفتن در زمره برترین تیم های دوم وجود دارد. با این حال فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی امید روی کسب رتبه نخست در گروه نه چندان دشوار مرحله مقدماتی تمرکز کرده اند.

در حال حاضر دو مربی خارجی و چند دستیار داخلی مهدوی کیا را در اردوها همراهی می کنند و صحبت ها از اضافه شدن یک مربی خارجی دیگر به تیم ملی است که مستقیما با انتخاب مهدوی کیا خواهد بود.

تیم ملی در روزهای پنجم، هفتم و نهم آبان به ترتیب با نپال، لبنان و تاجیکستان رو به رو می شود و در صورت کسب سهمیه مسابقات نهایی، در خرداد ۱۴۰۰ در کشور ازبکستان حاضر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج