۱۱۵۷۳۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پلیس در تعقیب ستاره فراری فوتبال

بازیکن سابق فوتبال ترکیه و آلمان، متهم به حضور در یک حادثه تیراندازی و کشتن یک نفر است.

خبرورزشی: یک فوتبالیست سابق که در ترکیه و آلمان بازی می‌کرده است متهم است به مشارکت در یک تیراندازی مرگبار که حدود ۱۰ روز پیش صورت گرفته و در آن یک جوان ۲۴ ساله کشته شده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

سزار اوزتورک، که سابقه بازی در دو باشگاه بزرگ ترکیه، فنرباغچه و بشیکتاش، را دارد از سوی رسانه های ترکیه به عنوان عامل اصلی در این حادثه مرگبار که روز ۲۸ شهریور رخ داده، معرفی شده است.

شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای NTV در گزارش خود با تشریح جزئیات ماجرا اعلام کرد که شاهدانی که تاکنون برای ارائه مشاهدات خود حاضر شده‌اند عنوان کرده اند که اوزتورک در یک دعوای خیابانی مشارکت داشت و به زد و خورد پرداخت. این شبکه تلویزیونی در ادامه اعلام کرد که این فوتبالیست ۳۵ ساله ناگهان اسلحه را به سمت گروهی که در نزدیکی او بودند گرفته و تیراندازی کرده است. این اتفاق در منطقه سیله در شمال استانبول رخ داده و شبکه NTV با پخش تصاویری تلویزیونی که البته موثق بودن آن تایید نشده است، گزارش خود را پخش کرد. فرد قربانی این حادثه، حلیل ابراهیم گنچ نام دارد. پلیس اعلام کرده که در تعقیب اوزتورک است که گویا بعد از حادثه متواری شده است.

پلیس در تعقیب ستاره فراری فوتبال

اوزتورک متولد شهر ولبرت در آلمان است. او فوتبال پایه را در آکادمی بایرلورکوزن شروع کرد و از آنجا به فوتبال حرفه‌ای پا گذاشت. این آکادمی سابقه تربیت بازیکنانی مثل کای هاورتس ستاره چلسی و لروی سانه بازیکن بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را نیز دارد. او در تیم نورنبرگ فوتبال بازی کرد و بعد از آن به ترکیه که زادگاه پدر و مادرش بود رفت و به تیم مانیساسپور ملحق شد. موفقترین دوران فوتبال او به زمان حضورش در فنرباغچه برمی‌گردد که توانست در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ همراه با این تیم فاتح جام حذفی ترکیه شود.

این بازیکن سابق تیم ملی جوانان ترکیه هیچ وقت خداحافظی رسمی خود را از فوتبال اعلام نکرد اما از سال ۲۰۱۵ که بشیکتاش قرارداد او را فسخ کرد دیگر در هیچ تیمی بازی نکرده است. قبل از آن هم، اوزتورک در حالی که به طور قرضی به تیم باشاکشهیر قرض داده شده بود، به دلیل داشتن اضافه وزن فراوان از این تیم کنار گذاشته شد.

اوزکان دوغانا، وکیل و مدیر برنامه سابق اوزتورک که رابطه کاری طولانی با او داشت، در پاسخ به سؤالات رسانه در مورد حادثه اخیر، مدعی شد که موکل سابق او احساساتی‌ترین و مهربان‌ترین فرد در دنیاست!

دوغانا در این مورد در توئیتر نوشت: «اگر او کسی را گرسنه ببیند، شب از ناراحتی خوابش نمی‌برد، هرچه در جیبش داشته باشد را به او می‌دهد. او کسی نیست که برود و به مردم حمله کند. او به کسی آسیب نمی‌زند. واقعاً شرم‌آور است. او را قضاوت و قصاص قبل از جنایت نکنید. انصاف و عدالت، لطفاً!... اول باید بفهمید چه اتفاقی افتاده است و بعد نظر دهید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج