جاباما
۱۱۵۷۳۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرونده کالدرون تهدید دیگری برای سرخ‌ها ندارد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در پرونده کالدرون به جز بسته بودن پنجره نقل و انتقالات محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

فارس: ایمان حسین پور شرف شاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مسائل حقوقی مطرح شده درباره پرونده گابریل کالدرون، اظهار داشت: در این که مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، شکی نیست. مدیران باشگاه خود را ملزم به این امر می‌دانند و نسبت به آن، اقدام خواهند کرد و نیاز به توضیح نیست که چرا در اجرای این مساله وقفه افتاد.

وی افزود: اما درباره بعضی از اظهارنظرهای مطروحه، در وهله اول باید بگویم قبل از هر اظهارنظری باید آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و متن حکم صادره و نامه ارسالی از سوی فیفا در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مطالعه شود و سپس، اظهارنظر صورت بگیرد.

حسین‌پور شرفشاد در گفت و گو با سایت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و رای صادره، صرفا بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اشاره دارد و در مقطع کنونی، محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد، در این که باشگاه باید بدهی باشگاه از جمله به گابریل کالدرون و دستیار ایشان پرداخت کند، شکی نیست. تمایل باشگاه بر انجام هر چه سریع‌تر این امر است ولی این که بعضا مطالبی بدون اطلاع دقیق از مدارک و حکم صادره برای به چالش کشیدن باشگاه و مدیریت مطرح می‌شود، امر جداگانه‌ای است.

به هر حال آنچه در حکم آمده، این بود که پرسپولیس با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبرو شده و در حکم درباره سایر مسائل و جرایم، موردی ذکر نشده و در ارتباط با آن نیز نامه‌ای از سوی فیفا ارسال نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج