جاباما
۱۱۵۷۴۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ترقی: سیاست فیلترینگ باید اعمال شود

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز عقیده کرد: با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی نقش اصلی را در انقلاب‌های رنگی منطقه دارند، باید به سیاست فیلترینگ عمل شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز عقیده کرد: با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی نقش اصلی را در انقلاب‌های رنگی منطقه دارند، باید به سیاست فیلترینگ عمل شود.

حمیدرضا ترقی در ارزیابی خود درباره شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: تا دولت خودش شبکه ملی راه‌اندازی نکند اصلا صحبت کردن در مورد این موضوع کار درستی نیست.

وی افزود: در درجه اول، دولت باید خطراتی را که ناشی از افزایش پهنای باند است مورد دقت قرار دهد و پس از آن شبکه اجتماعی ملی راه‌اندازی کند. پس از این روند می‌توان در مورد فیلترینگ هم صحبت کرد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کشورهایی مثال چین به فیلترینگ معتقدند و اجازه اینکه این شبکه‌ها بدون کنترل مورد استفاده قرار بگیرند، نمی‌دهند. اکثر کشورها بر اساس اقتضائات خود در رابطه با این شبکه‌ها عمل می‌کنند و ما هم باید طبق اقتضائات خود عمل کنیم.

ترقی با بیان اینکه "هم‌اکنون باید به سیاست فیلترینگ عمل شود"، ابراز عقیده کرد: با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی نقش اصلی را در انقلاب‌های رنگی منطقه دارند و از آن به عنوان ابزار وسیع و گسترده در جهت براندازی‌ها استفاده می‌شود باید دقت‌های لازم در این راستا را داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج