۱۱۵۷۶۱۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تحریف تاریخ، اعتبار خودتان را به باد می دهد!

تیر در تاریکی نیست این که می اندازید، شلیک به خورشید حقیقت است آنچه از زه کمانِ تان پرتاب می کنید. تاریخ راه خود را می رود و حقیقت، حق نمایی خود را دارد چه بخواهید و بنویسید و بگوئید چه اخم در چهره و پلک بر هم نهاده از واقعیت، به تحریف، عبور کنید.

غلامرضا بنی اسدی در انتخاب نوشت: هاشمی شناسنامه دفاع مقدس است چنان که او را به درستی شناسنامه انقلاب هم خوانده اند. نمی توانید او را حذف کنید. نمی توانید برای دفاع مقدس، به اسم دیگران شناسنامه صادر کنید. به هر دری که بزنید، سرتان به دیوار خواهد خورد. عرض خود خواهید برد و جز خود را به زحمت نخواهید انداخت که مردان بزرگ از پس غبار ها باز رخ می نمایند

تیر در تاریکی نیست این که می اندازید، شلیک به خورشید حقیقت است آنچه از زه کمانِ تان پرتاب می کنید. تاریخ راه خود را می رود و حقیقت، حق نمایی خود را دارد چه بخواهید و بنویسید و بگوئید چه اخم در چهره و پلک بر هم نهاده از واقعیت، به تحریف، عبور کنید.

تحریف تاریخ، اعتبار خودتان را به باد می دهد!

تحریف هم فقط جا به جا و نا بجا خوانی نیست که نگفتن حقیقت هم نوعی تحریف است مثل همین روایت خوانی هایی که از دفاع مقدس می شود اما با نادیده گرفتن قله های این حماسه.

ندیدن هاشمی رفسنجانی به عنوانِ فرمانده ارشد جنگ، مثل معرفی بدون شناسنامه است. کسی قبول تان نمی کند حتی اگر کارت ملی دیجیتال هم داشته باشید. هاشمی شناسنامه دفاع مقدس است چنان که او را به درستی شناسنامه انقلاب هم خوانده اند. نمی توانید او را حذف کنید. نمی توانید برای دفاع مقدس، به اسم دیگران شناسنامه صادر کنید. به هر دری که بزنید، سرتان به دیوار خواهد خورد. عرض خود خواهید برد و جز خود را به زحمت نخواهید انداخت که مردان بزرگ از پس غبار ها باز رخ می نمایند.

فقط یک چیز می ماند که اگر بر دین خویش غیرت دارید حتما باید بدان توجه کنید. آن هم این نکته است که مردم می گویند وقتی تاریخی که خود روز به روزش را زیسته و همه فراز و فرودش را دیده ایم چنین ناروا، روایت می کنند، چطور باید به روایت های تاریخی که می گویند اعتماد کنیم؟ وقتی، دیروز را به دلخواسته امروز شان می خوانند و 1400 را چنین تحریف شده، گزارش می کنند، گزارش های آنان از 1400 سال پیش چه عیاری از حقیقت خواهد داشت؟! این یعنی دارید آتش در ذخیره راهبردی یک مکتب می زنید.

حواس تان نیست که بدون به دست آوردن هیچ چیز، دارید همه چیز را از دست می دهید. بدانید که دستکاری تاریخ و تحریف واقعیت ها وحذف ها شما را به مقصود که غیبت نقش آفرینان از ذهن مردم است نمی رساند بلکه گفته های دیگرتان که چه بسا درست باشد را هم از اعتبار می اندازد و ایضا خودتان را نیز. کسی که در یک مورد نا درست بگوید و حقیقت را بپوشاند در مورد دوم هم می تواند چنین کند. این ظریف نکته ای است که مردم خوب بدان توجه دارند.

نمی گویم هاشمی را دوست بدارید، نمی گویم نقد نکنید، صریح و همه جانبه و منصفانه هم نقد کنید اما تحریف نکنید. این به نفع خودتان است والا این روش که در پیش گرفته اید از اعتبار هاشمی نمی کاهد اما از ذخیره اعتماد به شما کم می کند. این شرط بلاغ بود که گفته آمد، پند می خواهید بگیرید یا ملال؟ خود دانید، یا علی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج