جاباما
۱۱۵۷۶۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جبلی پس از انتصاب چه توییت کرد؟

پیمان جبلی دقایقی پس از انتصاب، نخستین توییت خود در مقام رییس سازمان صداوسیما را در حساب کاربری اش منتشر کرد و نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم».

ایسنا: پیمان جبلی دقایقی پس از انتصاب، نخستین توییت خود در مقام رییس سازمان صداوسیما را در حساب کاربری اش منتشر کرد و نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم».

حضور پیمان جبلی در توییتر پس از انتصاب چهارشنبه، هفتم مهر ماه از سوی مقام معظم رهبری، می تواند حاکی از نگاه جدی رییس جدید صداوسیما به فضای مجازی باشد؛ رویکردی که در اظهارات پیشین او هم به چشم می خورد.

جبلی پیشتر از رقیبی جدی به نام اینترنت و فضای مجازی صحبت کرده و گفته بود: «اگر تا امروز تلویزیون خود را در عرصه رسانه ای بی رقیب می دید، امروز در حال یک رقابت جدی با یک رقیب بسیار قدرتمند است و این رسانه جدید، مفاهیم ارتباطات را به نوعی دچار دستخوش کرده است.»

او همچنین ظهور فناوری های جدید ارتباطی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانسته بود که در نهایت موجب بهبود عملکرد خواهد شد و افزوده بود: «هرکدام از چالش های جدید برای رسانه های سنتی می تواند باعث تحول، رشد و نوآوری شود. این چالش الزاماً یک چالش منفی نیست و می تواند یک چالش مثبت باشد.»

اما رییس صداوسیما ساعاتی قبل، دومین توییت خود را در حساب کاربری اش منتشر کرد که محتوای آن بخشی از اظهاراتش در گفت وگو با خبرگزاری تصویری ایران پرس را شامل می شد؛ خبرگزاری بین المللی که در زمان حضور او در معاونت برون مرزی راه اندازی شده بود.

در این توییت جدید پیمان جبلی تاکید کرده است که «صداوسیما باید منعکس کننده مطالبات، خواسته ها و دغدغه های توده مردم باشد و نباید منعکس کننده نظرات و منویات یک طبقه خاص آن هم طبقه خاصی که جدای از مردم است، باشد؛ صداوسیما رسانه کسانی خواهد بود که صدایشان به جایی نمی رسد.»

جبلی پس از انتصاب چه توییت کرد؟

صبح امروز ـ چهارشنبه ـ ۷ مهر ماه ۱۴۰۰، با پایان یافتن دوره مسئولیت علی‌ عسکری در سازمان صداوسیما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی پیمان جبلی را به ریاست آن سازمان منصوب و بر مواردی همچون «ارتقاء سطح آگاهی و معرفت عمومی»، «هدایت فرهنگی»، «تقویت روحیه و احساس هویت ملی و انقلابی»،«پراکندن امیدو نشاط» و «ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی» به‌عنوان اولویت‌های کاری رسانه ملی در دوره جدید تأکید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج