۱۱۵۷۶۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کری‌خوانی‌های تیلور برای یزدانی تمامی ندارد

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از شنبه در نروژ آغاز می‌شود که حسن یزدانی و دیوید تیلور در این رقابت‌ها باید برای چهارمین بار با یکدیگر سرشاخ شوند.

خبرآنلاین: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از شنبه در نروژ آغاز می‌شود که حسن یزدانی و دیوید تیلور در این رقابت‌ها باید برای چهارمین بار با یکدیگر سرشاخ شوند.

دوئل‌های حسن یزدانی و دیوید تیلور دیگر در یک مسابقه معمولی خلاصه نمی‌شود بلکه تبدیل به یک رقابت سخت شده که ایرانی‌ها برای دیدن آن لحظه‌شماری می‌کنند. رقابتی مانند دوئل‌های علیرضا حیدری و کورتانیدزه که همه کشتی‌دوستان را به خود خیره می‌کرد. پرده چهارم از نبرد این دو کشتی‌گیر به احتمال قطع به یقین در رقابت‌های جهانی کشتی در نروژ خواهد بود که هم یزدانی و هم تیلور برای آن ثانیه‌شماری می‌کنند.

یزدانی نخستین بار در جام جهانی کرمانشاه در حالی که تازه به وزن ۸۶ کیلوگرم آمد مغلوب تیلور شد، پس از آن در جهانی ۲۰۱۸ باز هم مقابل او ناکام بود و نهایتا در المپیک توکیو تا لحظات پایانی از رقیب خود جلو بود که در فاصله ۱۸ ثانیه تا پایان، کشتی را به حریف واگذار کرد.

هم یزدانی و هم دیوید تیلور تمرینات بسیار سختی را برای این رقابت ها گذرانده اند و حالا همه چیز آماده برگزاری راند چهارم از جنگ این دو ستاره دنیای کشتی است.

حسن یزدانی دارنده‌ مدال طلای جهان و المپیک در روز نخست مبارزه خواهد کرد که دیوید تیلور حریف احتمالی او در فینال خواهد بود.

تیلور با توجه به تمریناتی که در این مدت داشته، در صفحه شخصی خود نوشت: بعد از تمرین من در مورد کارهایی که خوب انجام دادم و مهمتر از همه چیزهایی که می‌تواند عملکرد مرا بهبود ببخشد فکر می‌کنم. ایجاد تغییرات بسیار مفید است.

وی ادامه داد: در زمان رقابت چیزهای کوچکی هستند که می‌توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. من بی صبرانه منتظر قهرمانی جهان در ۳ روز آینده هستم و خودم را برابر بهترین‌ها محک می‌زنم. من روزهای شنبه و یکشنبه رقابت خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج