جاباما
۱۱۵۷۸۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شکایت ستاد کل نیروهای مسلح از یک نماینده

نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: ستاد کل نیروهای مسلح از من به دلیل اینکه در مورد سربازی اظهار نظر داشتم، به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد.

باشگاه خبرنگاران: نماینده نجف‌آباد در مجلس گفت: ستاد کل نیروهای مسلح از من به دلیل اینکه در مورد سربازی اظهار نظر داشتم، به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر پیش بینی شدن بودجه لازم برای اصلاح قانون سربازی گفت: مهم‌ترین حسن این طرح، تأمین شدن بودجه آن است و برای همین می‌گویم این اتفاق، شدنی است. مرکز پژوهش‌های و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز بر این موضوع صحه گذاشته‌اند. البته پیشتر ستاد کل نیروهای مسلح از من به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرد که تبرئه شدم.

شکایت ستاد کل نیروهای مسلح از یک نماینده

وی اضافه کرد: ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل اینکه در مورد سربازی اظهار نظر داشتم، شکایت کرد اما من هم بر اساس وظایف قانونی‌ نمایندگی‌ام عمل کردم، زیرا صلاح قانون از وظایف ماست.

ابوترابی اظهار کرد: بارها با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح جلسه داشتم و به نظرم هنوز متوجه اصل این طرح نشده‌اند و با آن مخالف هستند. ما هم هنوز نمی‌دانیم و متوجه نشدیم دلیل این مخالفت‌ها چیست؟ بالاخره نمی‌دانم چه باید کرد اما فعلاً در ظاهر باید سکوت کنیم، علی‌رغم اینکه ورود به این موضوع، حق و وظیفه ماست.

این نماینده مجلس گفت: البته پیگیری‌هایم را ادامه می‌دهم و جلساتی با ستاد کل نیروهای مسلح خواهیم داشت. توافقاتی برای تداوم این جلسات شده که تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج