۱۱۵۷۸۹۹
۲۸ نظر
۵۱۵۵
۲۸ نظر
۵۱۵۵
پ

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

بدون شک ماریون کوتیار یکی از بهترین بازیگران زن عصر ماست. این بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار در فیلم های مختلفی در مقابل ستارگان هالیوودی درجه یک مانند لئوناردو دی کاپریو و برد پیت قرار گرفته است.

پروشات : بدون شک ماریون کوتیار یکی از بهترین بازیگران زن عصر ماست. این بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار در فیلم‌های مختلفی در مقابل ستارگان هالیوودی درجه یک مانند لئوناردو دی کاپریو و برد پیت قرار گرفته است. او در هنگام انتخاب فیلم‌ها وسواس بسیاری به خرج می‌دهد. اغلب فیلم‌های او به قدرت اجرای او وابسته هستند که مهارت نقش آفرینی او را ثابت می‌کند. در اینجا می‌خواهیم ۱۰ فیلم برتر او را به شما معرفی کنیم.

۱۰. متفقین - Allied - ۲۰۱۶

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

یک اثر حماسی جنگی و رمانتیک با اجرای ماریون کوتیار و برد پیت در نقش‌های اصلی که داستان پیچیده‌ای دارد. اشتباهات تاریخی آن را می‌توان باوجود جلوه‌های هنری و بصری فیلم که دوره جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد، نادیده گرفت. فیلم پر از احساس بوده و شخصیت‌ها باورپذیر هستند. یک فیلم کلاسیک که ارزش یک بار تماشا کردن را دارد.

۹. دشمنان ملت - Public Enemies - ۲۰۰۹

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

یک درام جنایی زندگی نامه‌ای درباره جنگ میان گانگستر‌های آمریکایی و فدرال ریرزو. شاید نام‌های جان دیلینگر و بیبی فیس نلسون را شنیده و از ماجرای قاچاق سال‌های ۱۹۳۰ شیکاگو خبر داشته باشید. کریستین بیل و جانی دپ نقش‌های اصلی را برعهده داشته و یک مستند تریلر جنایی خلق می‌کنند که دیدنی است. بسیاری از صحنه ها، و مخصوصا صحنه‌های اکشن به خوبی ساخته شده و سال‌های پایانی زندگی جان دیلینگر را نشان می‌دهند. طراحی صحنه و لباس این فیلم عالی است و شما را به سال‌های ۱۹۳۰ شیکاگو می‌برد. اجرای زیبای جانی دپ و عناصر دیگر فیلم آن را به یک اثر دیدنی تبدیل می‌کند.

۸. شوالیه تاریکی برمی خیزد - The Dark Knight Rises - ۲۰۱۲

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

گرچه این فیلم اغلب در سایه فیلم پیشین "شوالیه تاریکی" (The Dark Knight) قرار می‌گیرد، اما جز بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی است. ماریون کوتیار در نقش منفی تالیا الگول به زیبایی ظاهر می‌شود. صحنه‌های اکشن فیلم کامل بوده و موسیقی متن هانس زیمر نیز شنیدنی است. ویرایش و صداگذاری فیلم بوده و این تکنیک‌ها یکدیگر را کامل کرده و فضای فیلم را خلق می‌کنند. تام هاردی در نقش بن بی نظیر است. ان هتوی در نقش زن گربه‌ای بی رقیب بوده و صحنه‌های میان بتمن کریستین بیل و زن گربه‌ای او دیدنی است. به طور کلی، "شوالیه تاریکی برمی خیزد" بهترین راه برای پایان دادن به سه گانه‌ای بود که آغازگر فیلم‌های ابرقهرمانی دیگر می‌باشد.

۷. شیوع - Contagion - ۲۰۱۱

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

یک درام کند درباره یک شیوع که به یکی از برترین فیلم‌های نادیده گرفته شده این دهه تبدیل شده است. ستارگانی، چون مت دمون، کیت وینسلت، جود لاو، گوینت پالترو و لارنس فیشبرن در کنار ماریون کوتیار نقش آفرینی می‌کنند. یک بررسی رفتاری و اجتماعی درباره نحوه واکنش مردم در شرایط دشوار و بیچارگی آن‌ها در در رویارویی با مشکلات. فیلم بر شکل گیری شخصیت چندان تمرکز نمی‌کند، بلکه بر صحنه‌های اکشن و شخصیت‌های اصلی تمرکز می‌کند؛ بنابراین "َیوع" به ژانر آشنای ما نگاه ویژه‌ای داشته و گرچه لحظاتی از آن کند است، اما ارزش دیدن دارد.

۶. مهاجر - The Immigrant - ۲۰۱۳

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

یک فیلم زیبا با اجرا‌های زیبا و داستان پیچیده و چندلایه درباره اخلاقیات و بقا در سال‌های ۱۹۲۰ نیویورک. اجرای شاعرانه کوتیار با تماشاگر ارتباط برقرار می‌کند. خوآکین فینکس، بازیگر دیگر این فیلم، مانند همیشه عالی بوده و نقش یک مرد ناتوان و سرکوب شده را ایفا می‌کند که باور دارد در راس قدرت است. یک ملودرام که شاید چندان کامل نباشد، اما تماشای آن جالب خواهد بود. یک تجربه جالب و خاص که درباره زندگی مردم در گذشته و زندگی خودمان چیز‌هایی را به ما می‌آموزد. یکی از فیلم‌های دست کم گرفته شده ماریون کوتیار.

۵. نیمه شب در پاریس - Midnight in Paris - ۲۰۱۱

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

اوون ویلسون، ریچل مک ادمز و کیتی بیتس از ستاره‌های این کمدی رمانتیک با فضای فانتزی هستند. این فیلم به کارگردانی وودی آلن به زیبایی نوشته شده و یک داستان جذاب دارد که مانند یک تابلوی نقاشی پاریسی و یا نامه عاشقانه است. یک فیلم جذاب و دیدنی با دیالوگ‌های کوتاه و شنیدنی. داستان عناصر سفر در زمان و هنر و ادبیات را باهم گره زده است. وودی آلن همیشه یک اجراکننده عالی بوده و با این فیلم هنر خود را ثابت می‌کند.

۴. تلقین - Inception - ۲۰۱۰

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

آیا این فیلم به معرفی نیاز دارد؟ این فیلم نه تنها جیز بهترین فیلم‌های سال ۲۰۱۰ بلکه جز بهترین فیلم‌های تاریخ است که از جلوه‌های ویژه گرفته تا داستان چند لایه، همه چیز را داراست. بازیگران با استعدادی، چون لئوناردو دی کاپریو و جوزف گوردون-لویت، فیلمبرداری درخشان و کارگردانی کریستوفر نولان، ضامن موفقیت این فیلم هستند. مفهوم رویا در رویای این فیلم چندان دشوار نیست و فیلم بیشتر یک تریلر اکشن است تا تریلر روان شناسانه. ماریون کوتیار در نقش مال نمی‌تواند بین رویا و واقعیت تمایز ایجاد کند. طراحی صحنه و جلوه‌های ویژه خیره کننده بوده و کل فیلم سرگرم کننده است. این فیلم به یک اثر کلاسیک بدل شده و تا سال‌های سال دیدنی خواهد بود.

۳. زنگار و استخوان - Rust and Bone - ۲۰۱۲

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

یک فیلم احساسی درباره شخصیت‌های قوی که با مشکلات زندگی مبارزه می‌کنند. کوتیار نقش یک زن بااراده را ایفا می‌کند که نمی‌خواهد به ویلچر محدود شود؛ بنابراین داستان یک مرد با ناتوانی احساسی و یک زن با ناتوانی فیزیکی به تصویر کشیده می‌شود. شخصیت‌های متفاوت به خوبی نمایش داده شده و این دو به خوبی تفاوت خود را از دیگران نشان می‌دهند. این فیلم با وجود مهارت‌های اجرا دارای جلوه‌های بصری است. استفانی (کوتیار) مربی نهنگ است و صحنه رویارویی او با نهنگ نشان دهنده مهارت کارگردان است. یکی دیگر از فیلم‌های ژاک اودیار که باید فیلم‌های دیگر او را نیز تماشا کنید.

۲. دو روز، یک شب - Two Days, One Night - ۲۰۱۴

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

یک داستان ساده درباره یک کارگر کارخانه به نام ساندرا که همکارانش برای اخراج او ۱۰۰۰ یورو جمع کرده اند. اما او تلاش می‌کند آن‌ها را برای نگه داشتن شغل خود متقاعد کند تا از جایزه بگذرند. ریتم فیلم کند است و یک زن مبتلا به افسردگی را نشان می‌دهد که همه چیزش را از دست خواهد داد. اجرای کوتیار دیدنی بوده و آنقدر این دشواری را خوب نشان می‌دهد که فراموش می‌کنیم او بازیگر است. او حتی نامزد بهترین بازیگر زن اسکار هم شد. گرچه داستان ساده و فضا مینیمال است، اما اجرای کوتیار بسیار پیچیده و چندلایه است.

۱. زندگی گلگون - La Vie en Rose - ۲۰۰۷

او احتمالا زیباترین زن حال حاضر سینماست

نقطه عطفی در حرفه کوتیار که باعث شد به عنوان اولین بازیگر زن فرانسوی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای یک فیلم انگلیسی زبان را دریافت کند. یک فیلم زندگینامه‌ای درباره زندگی خواننده فرانسوی ادیت پیاف که کوتیار به خوبی توانست زندگی پرفراز و نشیب و درد و رنج او را نشان دهد. فیلمنامه فیلم پر از صحنه‌های نمادین و زندگی روزمره است که به نماد‌های اشتیاق، رستگاری و عذاب می‌پردازد. موسیقی متن آهنگ‌های ادیت پیاف افسانه‌ای به فیلم فضای حقیقی بخشیده و آن را دیدنی‌تر کرده است. زندگی گلگون یک درام زندگی نامه‌ای و موزیکال است که حتما باید آن را تماشا کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجاش زیبا ترینه به انگشت کوچیک بازیگران ما نمیشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازیگرای ما اگه یه آب زدن صورت به زامبی تبدیل میشن

      • Faez

        آره تو. راس میگی

      • بدون نام

        اونجاهايى كه تو نميبينى

      • بدون نام

        ما بهاره رهنما را داریم در ضمن گفته که پیر نخواهد شد.

    • بدون نام

      قدرت بازیگریش فقط در فیلم زندگیه گلگون، تا پیش از دیدن این فیلم ماریون کوتیار برام صرفا یه بازیگر تا حدودی زیبا بود که همش میگفتم چرا اینقدر معروفش کردن، بعد از دیدن زندگیه گلگون چراش رو فهمیدم که البته هیچوقتم تکرار نشد این درخشش

    • بدون نام

      ای داد بر من

    • بدون نام

      زیبا مارگو رابیه ، آنا د آرماسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا موافقم ماریون زیباست ولی مارگو رابی خیلی خیلی زیباتر از این خانم هست

    • بدون نام

      به نظر من که خیلی معمولیه

      پاسخ ها

      • هادی

        باشه..تو خوبی ..!!!ا

      • بدون نام

        تو خوبى

      • بدون نام

        از نظر من هم بین هالیوودی ها بسیار زیبا تر از این خانم وجود داره از مارگو رابی بگیر تا ال فنینگ تیلور هیل (مدل) و غیره
        اما حقیقتا بازیگر قابلی هست

    • بدون نام

      خیلی زیبا.... خخخخ

    • بدون نام

      زیباترین زن حال حاضر سینما به نظرم امی آدامزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نیکی کریمی فقط

      • میلاد

        به نظرم تو هم دست کمی از برترین ها نداری تویه سلیقه

    • بدون نام

      اگه این خوششگله لامسسسب اونوقت انجلیا جولی زشتترینه؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      فقط مارگو رابی

    • بدون نام

      زیبا نیکول کیدمن و مارگو رابی هستن البته هنر مهمتره که در این مورد هم نیکول کیدمن بازی بهتری داره

    • مصطفی

      من از فیلم ماهی بزرگ ساخته تیم برتون شناختمش. خیلی قشنگه به نظرم و بازیگر خوبیه

    • بدون نام

      يه زيبايى باكلاسى داره سنش زياده و منصفانه نيست كه با هنرپيشه هاى خيلى جوون تر مقايسه ش جنيد

    • بدون نام

      هرکی باشدن ازبازیگارانه ما بهترین هستند دیگه وارده معقوله نشم بهتره

    • مهدی امامی

      چه جالب!دیشب داشتم بازی های این بازیگر رو بررسی میکردم!

    • بدون نام

      واقعا عاشقشم

    • بدون نام

      به نظر من زنهای دیگرری زیبا هستند و زیبایی هم باید همراه با اخلاق و رفتار و.باشه

    • بدون نام

      زیباست.ولی زیباترین نیست

    • بدون نام

      فقط مارگو رابی و بلیک لاولی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج