جاباما
۱۱۵۷۹۲۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش اسطوره انگلیس درباره گل طارمی به لیورپول

اسطوره فوتبال انگلیس معتقد است که جو گومز در صحنه گل مهدی طارمی به لیورپول، اشتباهی نابخشودنی مرتکب شده است.

خبرورزشی: لیورپولی ها دیگر عادت کرده اند که زمین پورتو بروند و دست پر میدان را ترک کنند. در سال های اخیر لیورپول در روزشگاه دروگائو ۱۴ گل به پورتو زده و تنها دو گل دریافت کرده است. بدون شک زمان قرعه کشی وقتی نام لیورپول از سبد خارج شد، هواداران پورتو اصلا راضی به برخورد با این تیم نبودند.

واکنش اسطوره انگلیس درباره گل طارمی به لیورپول

سه شنبه شب اتفاق همیشگی تکرار شد و لیورپول با نتیجه ۱-۵ بر پورتو پیروز شد. در دیداری که محمد صلاح و روبرتو فیرمینو دبل کردند و سادیو مانه نیز گل دیگر را به ثمر رساند. تک گل پورتو را نیز مهدی طارمی با یک ضربه سر زیبا به ثمر رساند. گل طارمی در شرایطی به ثمر رسید که لیورپول ۰-۳ پیش بود و اندک بارقه امیدی زنده شد ولی پورتو در ادامه، دو گل دیگر هم دریافت کرد.

مایکل اوون اسطوره فوتبال انگلیس که به عنوان کارشناس در بی تی اسپورتس حضور داشت، جو گومز مدافع لیورپول را روی گل طارمی مقصر می داند و این مدافع ملی پوش را زیر سوال برد. از نگاه اوون و در صحنه گل، گومز تصمیم اشتباهی گرفت.

اوون در این رابطه گفت: «معتقدم گومز می توانست خیلی بهتر کار کند و او مقصر گلی است که لیورپول دریافت کرد. وقتی شما مهاجمی بلندقامت و با فیزیک بدنی قوی چون طارمی را مقابل خود دارید، باید بدانید که همیشه از سمت راست او حرکت کنید ولی گومز جهت اشتباه را برای مهار طارمی انتخاب کرد. وقتی توپ برای مهاجم ارسال شد، گومز جاگیری درستی نداشت و دیگر راه برگشتی هم نبود. او اشتباه کرد و در آن شرایط، غیرممکن بود بتواند مانع ضربه سر طارمی شود.

فکر می کنم با من موافقید که ترکیب ثابت لیورپول از آن بهتر نمی توانست باشد. البته گومز دیر وارد میدان شد و در پست اصلی اش نیز قرار نداشت. خوشبختانه در بازی برابر سیتی انتظار ندریم که گومز مدافع راست باشد و ظیفه مهار جک گریلیش نیز بر عهده جیمز میلنر خواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج