جاباما
۱۱۵۷۹۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعلام فهرست ۲۶ نفره تیم ملی تا ساعاتی دیگر

دراگان اسکوچیچ با شرایط متفاوتی به نسبت اردوی قبلی تیمش، برای دیدار با امارات و کره جنوبی آماده خواهد شد.

ایسنا نوشت: دراگان اسکوچیچ با شرایط متفاوتی به نسبت اردوی قبلی تیمش، برای دیدار با امارات و کره جنوبی آماده خواهد شد.

فهرست رسمی تیم ملی فوتبال ایران برای دو دیدار حساس با امارات و کره جنوبی ظرف ساعات آینده اعلام خواهد شد و اسکوچیچ احتمالا ۲۶ بازیکن را برای این دو دیدار دعوت خواهد کرد که از این تعداد چند نفری در هنگام مسابقات از روی سکوها نظاره‌گر بازی خواهند بود.

سرمربی کروات تیم ملی برخلاف اردوی گذشته تیمش، از برگزار مینی کمپ و محک زدن بازیکنان داخلی و افزایش آمادگی آن‌ها به علت تعطیلی لیگ برتر صرف نظر کرده و این بازیکنان همراه با لژیونرها در اردو حاضر خواهند شد.

علت این تصمیم، به تعطیلی مسابقات لیگ برتر و شناسایی نشدن بازیکنان جدید و آماده مربوط می‌شود. در نتیجه احتمالا بازیکنان شاغل در لیگ برتر به همان کیفیت اردوی قبلی به تیم ملی دعوت خواهند شد و خبری از چهره جدید در میان ملی‌پوشان نیست.

*بازگشت مصدوم‌ها به تیم ملی

مهم‌ترین خبر برای اسکوچیچ بازگشت احسان حاج‌صفی و سید مجید حسینی به تیم ملی است که در اردوی قبلی غایب بودند و اسکوچیچ به جای این دو بازیکن لژیونر از بازیکنان داخلی استفاده کرد که کم‌تر به تیم ملی دعوت شده بودند.

با این حال هم‌چنان مرتضی پورعلی‌گنجی و عارف غلامی در این اردو غایب هستند و حتی مشخص نیست چه زمانی به اردوی این تیم بازگردند. این دو مدافع در اردوی تیم ملی رد بحرین حضور داشتند و بعد از آن با مصدومیت از ناحیه پارگی رباط صلیبی مواجه شدند.

هم‌چنین احتمال حضور حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی در دیدارهای با امارات و کره‌جنوبی بسیار زیاد است و اسکوچیچ نشان داده به کاپیتان تیمش اعتقاد و اعتماد بسیاری دارد.

*لیگ‌برتری‌ها دور از شرایط مسابقه

به علت تعطیلی مسابقات باشگاهی، اکثر بازیکنان شاغل در لیگ برتر از شرایط مسابقه دور شده‌اند ولی اوضاع بهتر از اردوی اخیر تیم ملی است چرا که حداقل بازیکنان در تمرینات باشگاهی خود حضور دارند و از شرایط نسبی برای بازی برخوردار هستند.

در نهایت اسکوچیچ مجبور است بیش‌تر تمرکز خود را روی بازیکنان لژیونر بگذارد و در خلال تمرینات قبل از مسابقه، ترکیب اصلی تیمش را از بین بازیکنان شاغل در داخل و خارج از کشور شناسایی کند. با این حال مانند بازی‌های گذشته عمده بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی را لژیونرها تشکیل خواهند داد.

*تمرین کوتاه برای دیدار با امارات

دهم مهر ملی‌پوشان خود را به کادرفنی معرفی خواهند کرد و بعد از انجام تست کرونا، یازدهم مهر راهی دوبی می‌شود و از روز دوازدهم همه ملی‌پوشان به تمرینات اضافه خواهند شد و با انجام تست PCR، رفته رفته در تمرینات گروهی شرکت می‌کنند.

در نتیجه، بازیکنان تیم ملی در بهترین حالت چهار جلسه و در بدترین حالت دو جلسه تمرین را خواهند داشت و با همین کیفیت باید به مصاف میزبان خود بروند و احتمال تکرار ناهماهنگی تیم ملی در دیدار با سوریه وجود دارد.

بعد از این بازی، تیم ملی صبح شانزدهم مهر به تهران باز می گردد تا با انجام سه تا چهار جلسه تمرینی آماده دیدار با کره‌جنوبی در خانه شود که بهترین و قوی‌ترین رقیب شاگردان اسکوچیچ در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج