۱۱۵۸۰۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مایلی‌کهن: پرسپولیس هرچه دارد از کاشانی است!

محمد مایلی کهن و محمد دادکان سال‌ها همبازی و همکار بودند، اما رابطه خوبی با هم ندارند. مایلی کهن که هفته گذشته در گفتگو با یکی از رسانه‌ها از دادکان انتقاد کرده بود، در مصاحبه هم وقتی حرف از احتمال انتخاب دادکان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد، موضع انتقادی اش را عیان کرد.

طرفداری: محمد مایلی کهن و محمد دادکان سال ها همبازی و همکار بودند اما رابطه خوبی با هم ندارند. مایلی کهن که هفته گذشته در گفتگو با یکی از رسانه ها از دادکان انتقاد کرده بود، در مصاحبه هم وقتی حرف از احتمال انتخاب دادکان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد، موضع انتقادی اش را عیان کرد.

محمد مایلی کهن، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و از با سابقه ترین فوتبالیست های تاریخ پرسپولیس در پاسخ به نظرخواهی مربوط به مدیرعامل آتی پرسپولیس چنین می گوید:

فکر می کنید چه کسی را مدیر آینده پرسپولیس می گذارند و چه کسی را برای این مدیریت پیشنهاد می کنید؟

به من چه ارتباطی دارد؟ مگر قبلی ها را ما انتخاب کردیم که حالا ما نظر دهیم؟ نظر هم بدهیم تاثیری ندارد

چطور؟

این رایزنی ها همه فرمالیته است، کلا همیشه همین طور بوده، اول مدیرعامل را انتخاب می کنند و بعد هیات مدیره را می آورند.

در سال 84 که شما عضو هیات مدیره شدید، هیات مدیره مدیرعامل را انتخاب کرد؟

بله و تنها دوره ای بود که هیات مدیره توانست مدیرعامل را با رای گیری انتخاب کند اما به هر حال رایزنی هایی انجام شد و طرف مقابل ما رایزنی کرد و با عکس و مصاحبه اعضای هیات مدیره در روزنامه اش که اهرم قدرتش بود، مدیریت را به دست آورد.

* توضیحات: محمد مایلی کهن و محمدحسن انصاری فرد عضو هیات مدیره پرسپولیس شدند که در هیات مدیره انصاری فرد با رای بیشتر مدیرعامل شد.

امروز برای مدیریت پرسپولیس حبیب کاشانی هم مطرح است...

حبیب کاشانی در دوره ای که بود مدیریت شایسته ای داشت و توانست در کارش موفق باشد.

شرایط کار ایشان هم سخت بود...

نه اتفاقا ایشان در شرایط خوبی از جهت نرم افزاری و سخت افزاری مدیریت کردند و موفق بودند، شرایط مدیریت ایشان سخت نبود اما در شرایط معقول دوران حضورشان، خوب مدیریت کرده و امروز هر چه پرسپولیس دارد، از توان مدیریتی کاشانی است، ورزشگاه درفشی فر مربوط به دوران مدیریت ایشان و ورزشگاه شهید کاظمی مربوط به دوران حضور ایشان در شورای شهر است.

منظورم از شرایط سخت، مقید بودن ایشان به سقف قراردادها بود، قید التزام اخلاقی کاشانی به حفظ سقف قرارداد را می گویم که باعث می شد پرسپولیس دروازه حضور بازیکنان ارزان تری باشد یا ستاره هایی به خاطر سقف قرار داد به پرسپولیس نیایند...

به هر حال پرسپولیس در دوره کاشانی قهرمان لیگ شد و جام حذفی را گرفت.

پس به عنوان یکی از بزرگترهای پرسپولیس از حبیب کاشانی راضی بوده اید و دوست دارید او به پرسپولیس بیاید؟

بله و البته ایشان می آید و باید دید ما می توانیم به راضی بودن خودمان از ایشان ادامه دهیم، یا خیر!

و دادکان هم ظاهرا گزینه است برای حضور در پرسپولیس و اعلام کرده اند بدهی پرسپولیس را بدهند و ایشان مجموعه را به درستی و بدون کمک دولت مدیریت خواهند کرد...

اینها به نظر من سیاه بازی است، این نوع برگشتن به فوتبال، برگشتن التماسی است و دادکان دارد با این حرف هایش که خودم تمام هزینه های پرسپولیس را می دهم، در واقع التماس می کند که مدیرعامل پرسپولیس شود. دادکان می فرماید سیاسی نیست و از سیاسی بازیها انتقاد می کند اما ببینید در کدام دولتها نبوده است؟ زمان خاتمی بود، زمان احمدی نژاد و روحانی هم بود، مسئولیت داشت و فعالیت می کرد و انتقاد هم می کرد اما از چه انتقاد می کرد؟ از چیزهایی انتقاد می کرد که خودش عامل انجامش بود، زمان خاتمی از ایشان نامه گرفت و به فدراسیون فوتبال رفت و بعد هم زیرآب صفایی فراهانی را زد، زمان احمدی نژاد هم من نبودم که با رئیس جمهور پنالتی می زدم بلکه ایشان بود، زمان روحانی هم مشاورز شریعتمداری بود، او بود که پای سیاسی ها را در زمان فدراسیون فوتبالش به فوتبال ایران باز کرد، یک نکته دیگر، دادکان انتقاد می کند که فلان کس و بهمان کس جبهه نرفته است، مگر خود ایشان رفته است؟ داستان جواد دادکان را نمی دانید؟ یکی از بهترین کشتی گیرهای وزن ۶۸ کیلو بود اما دیگر کشتی نگرفت چون خدمت سربازی نرفت، چرا نرفت؟ چون دوره جنگ و جبهه بود و ایشان را به خدمت سربازی در آن دوران نفرستادند، خود دادکان و خانواده اش هم نه رنگ جبهه دیده اند و نه می توانند دیگران را محکوم کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج