۱۱۵۸۰۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

۱۰ آزادکار ایران رقیبان خود را شناختند

یزدانی و تیلور در صورت راهیابی به فینال، بار دیگر مقابل هم مبارزه می‌کنند.

ایسنا: مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در اسلو پایتخت نروژ برگزار شد و ۱۰ آزادکار ایران در این رقابت‌ها رقیبان خود را شناختند.

رقابت‌های وزن‌های ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم از ظهر فردا ساعت ۱۲ به وقت ایران آغاز می‌شود و ۴ نماینده ایران به روی تشک می‌روند.

قرعه‌کشی انجام شده در تمامی وزن‌ها به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم، علیرضا سرلک پس از استراحت در دور نخست مقابل پانجاک از هند کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم، رحمان عموزاد در دور نخست به مصاف کیم از کره جنوبی می‌رود و در صورت برتری در دوم مقابل برنده عسکراف از قزاقستان و هورسکی از اوکراین قرار می‌گیرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در دور نخست مقابل بولکاوادزه از گرجستان کشتی می‌گیرد و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه عثمان اف از قرقیزستان و دیاکومیهالیس از آمریکا مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست به نصاف ماتویاما از ژاپن می‌رود و در صورت برتری با برنده مبارزه گراهمز از مولداوی و چومانیک از اسلواکی مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی در دور نخست مقابل آمینه از سن مارینو مبارزه می‌کند و در صورت برتری در دور بعد با برنده مبارزه ویجسوریا از سریلانکا و بیژوئف از روسیه دیدار می‌کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی در مبارزه نخست برابر کانوا از ایتالیا به میدان می‌رود و در صورت برد، در دور بعد با برنده اواگیان از ارمنستان و پاسوئف از اوکراین مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، با برنده آباکاروف از آذربایجان و گوچن از ترکیه مبارزه می کند. دیوید تیلور نیز در سمت دیگر جدول در مبارزه نخست برابر علی اف از اوکراین مبارزه می‌کند. یزدانی و تیلور در صورت راهیابی به فینال، بار دیگر مقابل هم مبارزه می‌کنند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، کامران قاسمپور پس از استراحت در دور نخست، مقابل برنده جی دن کاکس از آمریکا و پاتیل از هند قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، مجتبی گلیج در دور نخست مقابل کادیان از هند مبارزه می‌کند و در صورت برتری با برنده مبارزه روسیه و مقدونیه کشتی می‌گیرد.

کایل اسنایدر از آمریکا در سمت جدول گلیج قرار دارد و احتمال برخوردشان در نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم وجود دارد اما عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس در سمت دیگر جدول جای دارد و تا فینال با گلیج برخورد ندارد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست مقابل خرامیانکو از بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت برتری مقابل برنده مبارزه گویازدوفسکی از آمریکا و دسی از کاندا به میدان می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج