جاباما
۱۱۵۸۱۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنسو فاتی؛ آخرین تیر باقی‌مانده در ترکش کومان

به نظر می‌رسد که آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، آخرین مهره نجات‌بخش رونالد کومان روی نیمکت این تیم است.

ورزش سه: به نظر می‌رسد که آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، آخرین مهره نجات‌بخش رونالد کومان روی نیمکت این تیم است.

آنسو فاتی کشف ارنستو والورده بود که در تابستان ۲۰۱۹ وقتی هجوم مصدومیت‌ها به اردوی بارسا شرایط این تیم را دشوار کرده بود، توسط این مربی به ترکیب تیم اضافه شد. پسری که هنوز ۱۷ ساله نشده بود و توانست با درخشش در خط حمله بارسلونا رکوردهایی را در لالیگا و لیگ قهرمانان به نام خودش ثبت کند.

اما کومان نیز از روز اول حضورش در نوکمپ به این بازیکن باور داشت و مصدومیت او در نوامبر سال گذشته تاثیر بسیار بدی روی برنامه‌های این سرمربی هلندی داشت چون بر استفاده از این بازیکن در ترکیب تیمش حساب زیادی باز کرده بود.

فاتی پس از ۱۱ ماه بار دیگر توانسته به میادین فوتبال برگردد و شاید هیچکس به اندازه کومان از این موضوع خوشحال نباشد چرا که این بازیکن می‌تواند به فرشته نجات او روی نیمکت بارسلونا تبدیل شود.

ستاره جوان بارسلونا در دیدار هفته گذشت لالیگا برابر لوانته در ۱۰ دقیقه پایانی وارد زمین شد و توانست در همین مدت کم دروازه حریف را باز کند. او در بازی برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان هم که با شکست ۰-۳ بارسا همراه بود بیش از ۲۰ دقیقه بازی کرد. کومان امیدوار است که بتواند در دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید مدت زمان بیشتری از حضور او در زمین بهره‌مند شود.

هرچند اولین مسابقات پس از غیبتی طولانی هرگز آسان نیستند چون ممکن است دردها بار دیگر برگردند و بازیکن باید با احتیاط در زمین حضور پیدا کند. اما این سرمربی هلندی امیدوار است که فاتی با استعداد بی‌نظیرش شرایط دشوار فعلی را برای بارسا آسان کند. عدم پیروزی در واندا متروپولیتانو می‌تواند به قیمت اخراج کومان تمام شود و چشم امید او به بازیکنی است که با سن کمش به یکی از مهره‌های اساسی بارسلونا تبدیل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج