۱۱۵۸۲۱۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درگذشت همسر بهترین دوست رونالدو

ژوزه سمدو این روزها با تراژدی درگذشت همسرش باید کنار بیاید، بازیکنی که زمانی کریستیانو رونالدو مانع اخراجش از آکادمی اسپورتینگ لیسبون شد.

خبر ورزشی: ژوزه سمدو این روزها با تراژدی درگذشت همسرش باید کنار بیاید، بازیکنی که زمانی کریستیانو رونالدو مانع اخراجش از آکادمی اسپورتینگ لیسبون شد.

ثریای ۳۴ ساله همسر ژوزه سمدو ستاره پرتغالی سابق چارلتون و شفیلدونزدی صبح پنجشنبه به دلیل عوارض ناشی از نوعی عفونت درگذشت. مرگ او در ساعات اولیه مراجعه به بیمارستان کری کابرال در لیسبون اعلام شد.

حالا ژوزه بهترین دوست کریستیانو رونالدو رونالدو که از زمان حضور در آکادمی جوانان اسپورتینگ لیسبون دوست بودند و بسیاری از وقت‌های‌شان در تعطیلات را کنار یکدیگر سپری می‌کنند، عزادار شده است.

گفته می‌شود که بعد از این اتفاق تلخ رونالدو با ژوزه تماس گرفت تا او را تسلی بدهد. ژوزه ۳۶ ساله که در حال حاضر هافبک دفاعی تیم پرتغالی ویتوریا ستوبال است در شبکه‌های اجتماعی هم مورد حمایت طرفدارانش قرار گرفت. زیر عکسی که ژوزه در اوایل امسال در شبکه مجازی‌اش گذاشت که در آن همسرش را در آغوش گرفته و او را «ملکه من» خطاب کرده، یکی از هواداران نوشته: «به فکر تو هستیم و عشق فراوانی به سمتت می‌فرستیم.» یک نفر دیگر نوشته: «قوی باش ژوزه. امیدوارم دوستان و خانواده‌ات به تو در این دوران سخت کمک کنند.»

بعد از اینکه مدیر فنی تیم اسپورتینگ لیسبون در آکادمی جوانان قصد اخراج ژوزه را داشت رونالدو از او حمایت کرد و این دو نفر از آن زمان دوستان صمیمی هم هستند. رونالدو از نفوذ خود به عنوان بهترین بازیکن آکادمی استفاده کرد و مانع اخراج ژوزه شده بود. آنها آن زمان تعطیلات‌شان را باهم می‌گذراندند. ژوزه قبلاً گفته بود: «من همه چیزم را به رونالدو مدیونم. اگر او نبود من از آکادمی اخراج می‌شدم و به محله‌ای که در آن بزرگ شده بودم برمی‌گشتم. بسیاری از دوستان نزدیک من یا در زندان هستند یا به مواد مخدر اعتیاد دارند. فکرش هم آزاردهنده است که اگر من هم در همان محله می‌ماندم به سرنوشت آنها دچار می‌شدم. من فوتبال، فرزندان و زندگی عالی‌ام را مدیون کریستیانو هستم.»

شفیلدونزدی، جایی که او به مدت ۶ سال در آن بازی کرد و در اولین فصلش در سال ۲۰۱۱ به عنوان بازیکن سال انتخاب شد، در بیانیه‌ای نوشت: «همه ما در باشگاه شفیلد ونزدی به ژوزه سمدو به خاطر غم بزرگ از دست دادن همسرش ثریا تسلیت می‌گوییم. ژوزه، خانواده ونزدی در این دوران سخت همراه تو خواهد بود.»

ژوزه سمدو از سال ۱۹۹۵ در آکادمی اسپورتینگ حضور داشت و کریستیانو رونالدو که حدوداً ۳ هفته از دوستش کوچک‌تر است هم سال ۱۹۹۷ به او پیوست. این‌دو تا سال ۲۰۰۳ که کریستیانو از تیم لیسبونی جدا شد و به منچستریونایتد پیوست، همبازی بودند. سمدو هم سال ۲۰۰۷ اسپورتینگ را به مقصد تیم چارلتون ترک کرد و سپس سال ۲۰۱۷ به ویتوریا ستوبال تیم شهر زادگاهش پیوست که تا امروز هم در عضویت آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج