۱۱۵۸۲۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دورتموند با رئال برای انتقال هالند توافق نکرده است

هانس یواخیم واتسکه، نایب رییس بروسیا دورتموند، تمامی شایعات مربوط به توافق با رئال مادرید برای انتقال ارلینگ هالند را رد کرد.

ورزش سه: هانس یواخیم واتسکه، نایب رییس بروسیا دورتموند، تمامی شایعات مربوط به توافق با رئال مادرید برای انتقال ارلینگ هالند را رد کرد.

این باشگاه آلمانی در تلاش است تا ارزشمندترین بازیکن خود را برای سال آینده نیز حفظ کند و این در حالی است که باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن به طور جدی خواهان جذب هالند هستند.

دورتموند در تابستان امسال با انتقال جیدون سانچو به منچستریونایتد با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیون پوند موافقت کرد. این وینگر با باشگاهی به توافقی دوستانه رسید که کار انتقالش به اولدترافورد را بسیار راحت‌تر کرد اما چنین اتفاقی درباره هالند رخ نداده است.

گفته می‌شود بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن نروژی وجود دارد که در تابستان آینده فعال خواهد شد و نشریه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که توافق شفاهی با مینو رایولا، مدیربرنامه هالند، انجام شده تا این بازیکن در تابستان سال آینده به رئال مادرید ملحق شود.

واتسکه در واکنش به این ادعا گفت:« این مزخرف است. بعضی از کارشناسان می‌گویند که آنها در بازار گیر کرده‌اند و چاره‌ای جز فروش هالند در تابستان آینده ندارند. تصمیم برای فروش یا عدم فروش یک بازیکن در باشگاه ما منحصرا توسط اعضای هیئت مدیره اتخاذ می‌شود. هنوز تصمیمی درباره جدایی او در سال آینده گرفته نشده است. باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.»

هالند این فصل نیز به درخشش خود ادامه داده است. او تا به حال در هشت بازی به میدان رفته و ۱۱ بار گلزنی کرده است تا آمارش در دورتموند را بیش از یک گل در هر بازی برساند. رئال مادرید از مدت‌ها قبل به جذب این بازیکن علاقه نشان داده و با توجه به احتمال جذب کیلیان امباپه به عنوان بازیکن آزاد، توانایی مالی جذب این بازیکن در تابستان سال آینده را نیز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج