۱۱۵۸۲۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین وضعیت درمانی مدیر فنی تیم هندبال

مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان همچنان در آی‌سی‌یو بیمارستانی در اردن بستری است تا روند درمان و پروتکل‌های بیمارستان پایان یابد.

خبرگزاری مهر: مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان همچنان در آی‌سی‌یو بیمارستانی در اردن بستری است تا روند درمان و پروتکل‌های بیمارستان پایان یابد.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در بخش بانوان در حالی هفته پیش با عنوان چهارمی تیم ایران به پایان رسید که هندبالیست‌ها در چهار بازی آخر خود کادر فنی را به دلیل ابتلاء به کرونا همراه نداشتند. در این بین عزت رزمگر مدیر فنی تیم ۱۸ روز است که در بیمارستان اردن بستری است و چند روزی است به دلیل نوسان اکسیژن به آی سی یو منتقل شده است.

عزت الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان که در جریان مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا به ویروس کرونا مبتلا شد و حدود ۱۸ روز است در یکی از بیمارستان‌های اردن بستری است، گفت: در حال حاضر حالم خوب است اما همچنان در آی‌سی‌یو بستری هستم تا روند درمان و پروتکل‌های بیمارستان پایان یابد.

وی عنوان کرد: سفارت ایران در اردن پیگیر وضعیت درمان و ترخیصم از بیمارستان و بازگشت به ایران است اما پروتکل‌های کشور اردن بسیار سختگیرانه است به همین خاطر تا پایان روند درمان و اعلام ترخیص از سوی کادر پزشکی باید صبر کنم.

وی در پایان گفت: از حمایت‌های بی دریغ علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال و همکاران وی و همچنین از زحمات سفیر و همکاران سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور اردن و همه عزیزان در جامعه هندبال بخاطر دعاها و پیام‌های مهر آمیزشان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج