۱۱۵۸۳۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مورینیو: تساوی ۰-۰ بهتر از باخت ۴-۵ است

سرمربی تیم فوتبال رم گفت: در فوتبال کسب نتیجه همیشه مهم‌ترین موضوع است. بهتر است ۰-۰ کنید و یک امتیاز بگیرید تا هجومی بازی کنید، اما ۵-۴ شکست بخورید.

طرفداری: مورینیو در صورت کسب تساوی یا پیروزی مقابل امپولی به رکورد ۴۲ بازی پیاپی شکست ناپذیری در دیدار‌های خانگی سری آ می‌رسد و رکورد جدیدی به نام خود ثبت می‌کند.

آاس رم در هفته هفتم فصل ۲۰۲۱/۲۲ سری آ میزبان امپولی است. ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ مورینیو گفت:

* در فوتبال کسب نتیجه همیشه مهم ترین موضوع است. بهتر است ۰-۰ کنید و یک امتیاز بگیرید تا هجومی بازی کنید اما ۵-۴ شکست بخورید. البته می توان تلفیقی از بازی هجومی و کسب نتیجه را مدنظر قرار داد. همه مربیان به دنبال یک فوتبال زیبا هستند اما نتیجه گیری برای من در اولویت است. پایه و اساس کسب نتیجه و قرار گرفتن در بالای جدول، داشتن تعادل و برخوردار بودن از یک دفاع خوب است.
* به عنوان یک تیم باید به تعادل برسیم. در دو بازی اخیر خارج از خانه در سری آ، 4 گل زدیم اما هر دو بازی را باختیم و این یعنی باید در کارهای دفاعی بهتر شویم. از سبک بازی امپولی آگاه هستیم و می دانیم آنها به چه شکلی مقابل ما قرار می گیرند. باید نگران این بازی باشیم چون از کیفیت امپولی آگاه هستیم. آنها در 6 هفته گذشته بیشترین تعداد سانتر را درون محوطه جریمه داشته اند.

* عدم دعوت زانیولو به تیم ملی ایتالیا؟ مانچینی سرمربی بزرگی است. او مسئولیت سنگینی دارد و ایتالیا از بازیکنان متعددی بهره می برد. من به تصمیمات مانچینی احترام می گذارم. او می تواند فقط 1 بازیکن از رم دعوت کند یا 10 بازیکن. فوتبالیست ها همیشه دوست دارند به تیم ملی دعوت شوند چون برای آنها افتخار بزرگی است. از سوی دیگر اگر در باشگاه بمانند، اتفاق مثبتی است چون بازی نمی کنند و از مصدومیت احتمالی آنها جلوگیری می شود.
مطمئن هستم هواداران پس از شکست در دربی همچنان از ما حمایت می کنند. هواداری از تیم پس از برد و قهرمانی آسان است اما هوادار کسی است که از تیم در لحظات سخت حمایت کند. ما تا کنون دو بازی را باخته ایم اما نگران نیستم چون عملکرد تیم مقابل هلاس ورونا و لاتزیو در حد شکست نبود. هواداران رم باید متوجه شوند که ما یک فرآیند را آغاز کرده ایم و به مرور زمان بازیکنان به بلوغ می رسند. در مسیر درستی حرکت می کنیم و نکته مهم زمان است.

* تمدید قرارداد پلگرینی؟ شنیدم که فریدکین به هیچ وجه نمی خواهد لورنتزو را از دست بدهد و این موضوع بسیار مهمی است. پلگرینی یک رمی است و برای همین ترجیح دادم کاپیتان ما باشد. تمدید قرارداد تصمیم درستی برای بازیکن و باشگاه بود. لورنتزو از قبل به من گفته بود که در اینجا می ماند. او نقش مهمی در رساندن تیم به ثبات دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج