جاباما
۱۱۵۸۳۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هدیه جالبی که نیمار از طرفدارانش گرفت

نیمار جونیور، مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن به تازگی یک نقاشی جالب از هواداران فرانسوی خود دریافت کرده است که این نقاشی چند طرح گرافیکی از خود نیمار جونیور است.

فوتبالی: نیمار جونیور، مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن به تازگی یک نقاشی جالب از هواداران فرانسوی خود دریافت کرده است که این نقاشی چند طرح گرافیکی از خود نیمار جونیور است.

هدیه جالبی که نیمار از طرفدارانش گرفت

نیمار از تابستان 2017 در پاریسن ژرمن حضور دارد و دیگر محبوبیت ویژه ای در این تیم فرانسوی دارد و هواداران این تیم هم از او به عنوان یکی از مهره های اصلی تیم محبوب خود یا می کنند. از تابستان اخیر و با اضافه شدن لیونل مسی، اکنون مثلث MNM در خط حمله پاریسن ژرمن حضور دارد و نیمار هم تبدیل به یک برند در این مثلث ویژه شده است.

نام اصلی هنرمند این اثر که این نقاشی جالب را به نیمار داده است، ذکر نشده است و از او با نام آقای O نام برده شده است که به نظر می رسد نام هنری او است و بدین ترتیب نیمار جونیور برای دریافت این هدیه با این هنرمند و همچنین اعضای خانواده او یک دیدار داشت چرا که آن ها هوادار او هستند.

هدیه جالبی که نیمار از طرفدارانش گرفت

نیمار به طور کلی حواشی خاص و عجیبی پیرامون خود دارد که باعث می شود هر از گاهی در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سوژه شود اما او این بار با این تصاویر از نقاشی خودش مورد توجه قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج