۱۱۵۸۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گابریل پین: استراماچونی باعث شد به استقلال بیایم

مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من با تشویق و صحبت های مثبت (آندره‌آ) استراماچونی به تهران آمدم و امروز می‌بینم حرف‌های او درست بوده است.

ایرنا: مربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من با تشویق و صحبت های مثبت (آندره‌آ) استراماچونی به تهران آمدم و امروز می‌بینم حرف‌های او درست بوده است.

«گابریل پین» با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص شرایط حضورش در فوتبال ایران اظهار داشت: واقعیت این بود زمانی که صحبت حضورم در ایران مطرح شد با استراماچونی تماس گرفتم و از وی نظر خواستم. او از فضای خوب ایران صحبت و من را متقاعد کرد تا به ایران سفر کنم. الان هم خوشحال هستم که در تهران به سر می برم و دیدم آنچه استراماچونی گفته بود، درست است.

گابریل پین: استراماچونی باعث شد به استقلال بیایم

وی ادامه داد: حضور من در تهران به چند ماه پیش باز می گردد، زمانی که فرهاد مجیدی به من تماس گرفت و اگر کرونا نبود چند ماه قبل به استقلال می آمدم. ۴۵ سال است که در فوتبال حضور دارم و امروز تجربه جدیدی را کسب خواهم کرد و این فرصت جدیدی است.

مربی ایتالیایی استقلال تهران یادآور شد: فوتبال بدون حضور هوادار معنا ندارد و منتظر بازگشایی ورزشگاه‌ها هستم. ایران هم مانند ایتالیاست و هواداران در فوتبال شور و هیجان خاصی را ایجاد می کنند و دوست دارم زودتر این جریان آغاز شود.

گابریل پین به شناخت قبلی خود از فوتبال ایران اشاره کرد و افزود: تیم ملی فوتبال ایران را می شناختم و نتایج آنها را دنبال می کردم. چند بازیکن ایرانی در لیگ اروپا حضور دارند و بازی های آنها را می دیدم. به نظرم از نظر فنی بازیکنانی ایرانی خیلی خوب هستند و این کیفیت خیلی مهم است. از نظر تاکتیک پذیری و اجرای برنامه های فنی در زمین بازی باید بگویم این مهم است که بدانید سطح و توان هر بازیکن چقدر است. در حال مطالعه هستم و هر بازیکن را به صورت فردی بررسی می کنم که چقدر فوتبال را درک می کند و نمی خواهم چیزی را مطالبه کنم که نتواند انجام دهد.

وی افزود: استقلال دفاع وسط خوبی دارد، این سه دفاع وسط برای انسجام تیم خیلی مهم هستند. مجیدی برای خط دفاع انتخاب خوبی داشته است اما فوتبال به این نیست که شما سه یا چهار دفاع خوب داشته باشید، ما می‌توانیم تهاجمی بازی کنیم اما با دو دفاع. عادت کردن به حمله و شیوه فکر کردن مهم ترین چیز است و نباید خودمان را درگیر اعداد کنیم. فوتبال نوین خیلی وقت ها با سه دفاع انجام می شود.

مربی ایتالیایی استقلال در خصوص دیدار ایران و امارات در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز گفت: درجه فوتبال امارات به ایران نمی رسد و ایران از نظر تکنیکی به مراتب بالاتر از آنها است اما نکته مهم این است که ایران نباید امارات را دست کم بگیرد زیرا در این صورت شاید دچار مشکل شود.

گابریل پین به گذشته اشاره کرد و گفت: قلب من با فوتبال است و زمانی که ۱۲ سال داشتم در آکادمی فوتبال یوونتوس کارم را شروع کردم. من در آنجا بزرگ شدم و قلب من با یووه، لاتزیو و پارماست و امروز در تهران هستم تا تجربه جدیدی را کسب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج