۱۱۵۹۴۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهاجم سابق لستر در راه پیوستن به استقلال

مارکو فوتاکس مهاجم ۳۱ ساله و مجارستانی سابق لسترسیتی و وردربرمن، در حال سفر به ایران و امضای قرارداد با استقلال است.

ورزش سه: مارکو فوتاکس مهاجم ۳۱ ساله و مجارستانی سابق لسترسیتی و وردربرمن، در حال سفر به ایران و امضای قرارداد با استقلال است.

مهاجم سابق لستر در راه پیوستن به استقلال

پس از جدایی دیاباته و قایدی، استقلال به دنبال جذب مهاجم خارجی برای تقویت خط حمله خود است و در این میان نیز فرهادمجیدی نام چند بازیکن را برای حضور در جمع آبی پوشان به مدیران باشگاه داده که مصطفی آجورلو به همراه دیگر مدیران استقلال در حال مذاکره برای جذب این نفرات هستند.

یکی از بازیکنان مد نظر مجیدی برای حضور در خط حمله، مارکو فوتاکس مهاجم 196 سانتی متری و مجارستانی است که سابقه بازی با پیراهن لسترسیتی را نیز در کارنامه دارد. این بازیکن دوران حرفه ای خود را از فرانس واروش یکی از مطرح ترین تیم های کشور مجارستان آغاز کرد.

فوتاکس پس از درخشش در رده های پایه فرانس واروش، راهی تیم زیر 19 ساله های نانسی فرانسه شد و سپس به تیم دوم این باشگاه راه یافت. وردربرمن تیم بعدی این بازیکن بلند قامت بود تا اینکه او در سال 2012 به لسترسیتی پیوست اما فرصت زیادی برای حضور در ترکیب این تیم به دست نیاورد و تنها در 12 بازی با پیراهن روباه ها به میدان رفت که البته 2 گل نیز به ثمر رساند.

فوتاکس در ادامه به تیم هایی نظیر بلکپول انگلیس، دیوسگیوری مجارستان، مرسین ترکیه و هایدو اشپلیت کرواسی قرض داده شد و در دو فصل گذشته نیز در کشورش و تیم های فیهروار و زالا اگرسزگی به میدان رفت. او فصل قبل در 17 بازی برای زالا اگرسزگی 5 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل نیز داد که البته مجموع دقایق حضور او در زمین مسابقه طی این 17 بازی، 958 دقیقه بود.

فوتاکس در فصل 2019-2020 در 37 بازی که برای فیهروار مجارستان به زمین رفت، 12 گل زد و 3 پاس گل نیز داد.بهترین عملکرد دوران حرفه ای این بازیکن به فصل 2016-2017 بازمیگردد که او در 28 بازی برای هایدوک اشپلیت 21 بار گلزنی کرد و 1 پاس گل داد.

به هر شکل مارکو فوتاکس پیشنهاد رسمی خود را از استقلال دریافت کرده و در حال سفر به تهران است. او پس از انجام مذاکرات نهایی، در صورت توافق با مدیران استقلال و پس از شرکت در تست های پزشکی، قراردادش را با آبی پوشان امضا می کند تا به جدیدترین بازیکن خارجی تیم مجیدی تبدیل شود. البته استقلال در حال مذاکره با 2 بازیکن خارجی دیگر نیز هست که در صورت توافق، آنها نیز عازم تهران می شوند تا با آبی پوشان قرارداد امضا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج