۱۱۵۹۸۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کامرانی‌فر: اگر تماشاگر بیاید، بانوان هم هستند

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت:در تاریخ ۲۱ سپتامبر به فیفا ایمیل زدیم و برای حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی اعلام آمادگی کردیم.

ورزش سه: حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگاران به موضوع تماشاگران در دیدار تیم‌های ایران و کره‌جنوبی اشاره کرد و گفت: این سوال را کنی زود پرسیدید. ما روز ۲۱ سپتامبر (۱۸ روز پیش) به فیفا نامه زدیم و اعلام آمادگی کردیم برای بازی ایران و کره جنوبی تماشاگر داشته باشیم و همزمان بررسی می‌کنیم شرایط حضور تماشاگران را چون در این برهه علاوه بر شرایط تماشاگران در حالت عادی، مجوزهای وزارت بهداشت هم برای ما اهمیت داشت. آن موقع شرایط فوتی‌ها بالا بود اما چون روند خوبی در کشور از نظر واکسیناسیون وجود داشت، گفتیم امکان دارد در ۲۰ روز آینده وضعیت بهتر شود.

وی افزود: در آن مدت نامه‌های زیادی زدیم و رایزنی زیادی با وزارت بهداشت و وزارت ورزش داشتیم. بعد از اینکه به فیفا ایمیل زدیم گفت که جزییات اعلام کنید و ما هم گفتیم بعد از تایید وزارت ورزش اعلام خواهیم کرد. چند روز بعد وزارت بهداشت تاییدیه داد که صرفا بر اساس موضوع کرونا بود؛ ابتدا مجوز تعداد کمی از هواداران داده شد. مجوز از طرف آنها صادر شد اما ما باید تمام جنبه‌های تماشاگران را بسنجیم. هنوز هم قطعی نشده ما استقبال کننده زیادی برای حضور در این بازی داریم؛ ما جلسات زیادی با ارگان‌های مختلف داشتیم و امروز هم یک جلسه سنگین برگزار کردیم.

او با اشاره به موضع فیفا عنوان کرد: یک نگاه فیفا به این است که ما وارد بحث تبعیض نژادی و یک سری دیگر از موضوعات نشویم. ما جزییات را به فیفا اعلام کردیم اما پاسخ قطعی ندادند. این بازی در بحث بلیت فروشی فرمت بلیت ای اف سی است که برای ما ارسال کردند و ما یک سری کارها کردیم. یک مقدار نگران هستیم که تقاضای زیادی برای بلیت فروشی داشته باشیم و نتوانیم پروتکل‌ها را رعایت کنیم. فیفا هنوز بعد از اینکه با جزییات را اعلام کردیم، جواب قطعی به ما نداده و ما هم باید یک سری فرم‌ها را برایشان ارسال میکردیم اما هنوز جواب قطعی به ما ندادند که در حضور تماشاگران بازی برگزار شود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج