۱۱۵۹۸۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افتتاحیه غیرمنتظره لیگ؛ شهر خودرو - آلومینیوم!

با توجه به لغو دیدار پرسپولیس و فولاد، حالا مصاف دو نمایندگان خراسان رضوی و اراک افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران را رقم خواهد زد.

ورزش سه: دقایقی قبل برنامه‌ریزی فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در دو هفته آغازین، از سوی سازمان لیگ اعلام شد تا تیم‌ها در فاصله ۱۰ روز تا شروع فصل جدید، از برنامه مسابقات خود مطلع باشند.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تیم فوتبال پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، به دلیل مصاف آسیایی خود با الهلال با قرعه بازی معوقه مواجه شده است.

با توجه به معوق شدن دیدار قهرمان فصل گذشته که در هفته نخست بایستی با فولاد خوزستان در اهواز مسابقه می‌داد، حالا بازی هفته لیگ بیست و یکم میان دو تیم شهر خودرو خراسان و آلومینیوم اراک خواهد بود.

دو تیمی که براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در هفته نخست که به نام هفته وحدت و تقدیر از نیروی انتظامی نامگذاری شده، باید اولین بازی فصل جدید لیگ فوتبال ایران را برگزار کنند.

شهر خودرو با هدایت محمدرضا مهاجری و آلومینیوم با هدایت رسول خطیبی پیش‌فصل خوبی را سپری کرده‌اند و البته فهرست هر دو تیم نسبت به فصل گذشته تغییر و تحولات پرشماری داشته که باید دید در مصاف رودرو چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد، مصافی که براساس برنامه سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج