جاباما
۱۱۵۹۸۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گروکشی فدراسیون والیبال کشور از باشگاه سایپا

فدراسیون والیبال به جای حمایت از باشگاه‌های ریشه‌دار و سازنده، در مسیر آن ها سنگ می‌اندازد که این مهم می‌تواند باعث دلسردی چنین باشگاه‌هایی شود.

خبرآنلاین: فدراسیون والیبال به جای حمایت از باشگاه‌های ریشه‌دار و سازنده، در مسیر آن ها سنگ می‌اندازد که این مهم می‌تواند باعث دلسردی چنین باشگاه‌هایی شود.

فدراسیون والیبال کشور، در پی اعتراضات کتبی و شفاهی در خصوص احقاق حق خود از صدور رضایت نامه برای سید محمد موسوی، نه تنها اقدام موثری انجام نداد، بلکه حمایت های خود از باشگاه سایپا را به حداقل های خود رساند.

بسی ‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر ایران از دوم آبان ماه به صورت رفت و برگشت آغاز خواهد شد و از این رو مراسم قرعه کشی این دیدارها روز ۱۷ مهرماه با حضور مسئولین فدراسیون برگزار می شود. این در شرایطی است که فدراسیون والیبال همه ساله در راستای حمایت باشگاه هایی که هم و غم خود را به رشد والیبال کشور معطوف می کنند و با معرفی بازیکنان خوشنام به ورزش در مسیر پایندگی و رشد این رشته قدم برمیدارند، پرداخت ورودیه نقدی را به صورت اقساطی و یا حساب فی ما بین در نظر می گرفت.

این گزارش حاکی است؛ باشگاه سایپا نیز همه ساله مشمول این طرح فدراسیون والیبال می شد اما بعد از صدور بیانیه توسط باشگاه سایپا در راستای احقاق حق قانونی خود از صدور رضایت نامه سید محمد موسوی، فدراسیون والیبال حضور باشگاه سایپا در مراسم قرعه کشی را منوط به پرداخت نقدی ورودیه این دیدارها کرده است که این مساله واقعا جای تعجب و سوال دارد!

چه خوب بود فدراسیون های ورزشی با حمایت از باشگاه هایی که تمام سرمایه و زمان خود را صرف بازیکن سازی و پرورش استعداد می کنند و با حضور پرقدرت در رقابتهای لیگ برتر، به معرفی بازیکنان می پردازند، رغبت سایر باشگاه ها به حضور و ادامه تیمداری در ورزش را افزایش دهند، نه اینکه هر باشگاه تازه واردی تنها با یک نگاه به وضعیت باشگاه های نامدار آن رشته از حضور در عرصه های مهم آن پشیمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج