جاباما
۱۱۶۰۰۴۸
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ماجرای عجیب تمدید؛ یحیی تا ۱۴۰۲ قرارداد داشت!

با تمدید قرارداد یحیی گل محمدی توسط مجید صدری که در زمان جعفر سمیعی هم تمدید شده بود همه را شگفت زده کرد!

خبرورزشی: مجید صدری در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک استوری وعده خبری خوش به هواداران پرسپولیس داده و از آنها خواسته تا حدس بزنند این چه خبر خوشی است که قرار است در روزهای آینده به آنها برسد؟

سرپرست باشگاه اما بدون توضیح خاصی در مورد تمدید قرارداد یحیی گل محمدی در زمان مدیریت جعفر سمیعی اعلام کرد این قرارداد تمدید شده باز هم تمدید شده است!

ماجرا اما چه بود؟ چرا وقتی قرارداد یحیی گل محمدی تا سال ۱۴۰۲ تمدید شده دوباره قرارداد همین مربی تا سال ۱۴۰۲ تمدید می‌شود؟! بسیاری از همکاران رسانه‌ای ما و هواداران پرسپولیس از یکدیگر پرسیدند که مگر می‌شود؟ کسی هم توضیح خاصی در این رابطه نداد تا افکار عمومی روشن شود در حالی که ماجرا ساده است.

به دنبال جدایی «گابریل کالدرون» آرژانتینی از جمع سرخپوشان، مسوولان این تیم جستجوی خود را برای پیدا کردن جانشین او آغاز کرده و «محمد حسن انصاری‌فرد» سرانجام یحی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد.

روز ۲۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ «یحیی گل‌محمدی» با حضور در باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی یک و نیم ساله به طور رسمی هدایت این تیم را عهده‌دار شد. در واقع او تا پایان لیگ بیستم با پرسپولیس قرارداد داشت. قراردادی که ارزش مالی آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای نیم فصل دوم لیگ نوزدهم و ۵ میلیارد تومان برای لیگ بیستم بود. مضاف بر اینکه باشگاه پرسپولیس چک ۶ میلیارد تومانی نیز چک برای باشگاه شهرخودرو مشهد جهت صدور رضایتنامه گل محمدی کشیده بود!

با این وجود پیش از شروع لیگ بیستم کشمکش‌هایی میان یحیی گل محمدی و مهدی رسول پناه پیش آمد که گفته می‌شد جرقه آن با مخالفت مدیرعامل وقت پرسپولیس برای افزایش مبلغ قرارداد سرمربی تیم زده شد! با کناره گیری مهدی رسول پناه از پرسپولیس پس از حواشی زیاد، جعفر سمیعی جانشین او شد. مدیرعامل جدید بلافاصله با افزایش مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی به علاوه مدت آن تا سال ۱۴۰۲ موافقت و به آن رسمیت بخشید. بنابر شنیده‌ها بر اساس این توافقنامه جدید که به امضای طرفین رسید قرارداد یحیی گل محمدی به ۸ میلیارد تومان به علاوه ۲ میلیارد تومان آپشن تغییر پیدا کرد.

به عبارت ساده تر مجید صدری قرارداد یحیی گل محمدی را تا سال ۱۴۰۲ به ارزش مالی ذکر شده تمدید کرده بود. حالا به نظر می‌رسد مجید صدری مدت قرارداد سرمربی پرسپولیس را تمدید نکرده باشد بلکه مبلغ آن را باز هم افزایش داده است چرا که نمی‌توان قراردادی که تا سال ۱۴۰۲ تمدید شده را باز هم تا همان سال ۱۴۰۲ تمدید کرد! شنیده‌ها حکایت ازآن دارد قرارداد جدید یحیی گل محمدی به ۱۱ میلیارد تومان برای هرسال و ۳ میلیارد تومان آپشن تغییر یافته است.

البته یحیی گل محمدی در حال حاضر موفق ترین مربی ایران بوده و هر مبلغی هم بگیرد حق اش است اما باشگاه پرسپولیس یک باشگاه مردمی است. انتظار هواداران از باشگاه مردمی شفاف سازی در خصوص مدت و مبلغ قرارداد سرمربی است همان طور که در بارسلونا، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ یا سایر تیم‌های پرطرفدار دنیا هم مبلغ و مدت قرارداد مربیان شفاف اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      چه ربطی به توداره

    • فریدی

      نوش جانش

    • بدون نام

      اگر گلچین بزیکنان را در اختیار هرکسی بگذاری وثبات لازم را هم براش ایجاد کنی به طوری که حتی اون فرد از فوتبال هم هیچی نفهمه حداقل قهرمان آسیا میشد

    • حمید لنگی سوز

      دعا نویسه گفته قرداد جدید با دعا من. بنویسید

    • بدون نام

      یحیی دلال صحبت های صالحط رو حتما بشنوید داوری که دلالی یحیی اعتراف کردددد و کنارش زدن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج