جاباما
۱۱۶۰۱۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حالم خوب است، ولی کرونا بیماری سختی است

داود فتحعلی بیگی هنرمند باسابقه تئاتر و دبیر جشنواره تئاتر آیینی سنتی این روز‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و در منزل استراحت می‌کند.

ایسنا: این هنرمند باسابقه که بیشتر در حوزه نمایش‌های ایرانی تجربه دارد، چند وقتی است که درگیر کرونا شده ولی خوشبختانه حالش خوب است.

او هفته گذشته چند روزی در بیمارستان بستری شد ولی اواخر هفته پیش از بیمارستان به خانه رفت تا ادامه مراحل درمان را در خانه طی کند.

حالم خوب است، ولی کرونا بیماری سختی است

فتحعلی‌بیگی در حالی که هنوز صدایش نشان از بیماری دارد، درباره وضعیت فعلی خود به ایسنا می‌گوید: خدا را شکر حالم بد نیست ولی این بیماری بسیار سخت و پیچیده است و باید مدتی در خانه استراحت کنم و فعلا نمی‌توانم از خانه بیرون بزنم.

داود فتحعلی بیگی در چند وقت اخیر مشغول برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره تئاتر آیینی سنتی است که قرار است آذر ماه برگزار شود.

پیش از این قرار بود این جشنواره مهر ماه برپا شود که دست‌اندارکاران آن به دلیل اوج گیری کرونا تصمیم گرفتند برگزاری این رویداد هنری را به آذرماه موکول کنند تا شرایط قدری بهتر شود. آنان همچنین در نظر دارند همه بخش‌های جشنواره را به شکل مجازی و غیر حضوری برگزار کنند.

داود فتحعلی بیگی متولد سال ۱۳۲۹ است که در حوزه نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری فعال است. او به جز بازیگری در تئاتر در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی هم به ایفای نقش می‌پردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج