جاباما
۱۱۶۰۱۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش روسیه به اتهام‌زنیِ برجامی علیه ایران

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در «وین» به طعنه به آن‌هایی که دولت جدید ایران را به تعلل در ازسرگیری مذاکرات برجامی متهم‌ می‌کنند، تأکید کرد که خود آمریکا دو ماه برای آماده شدن برای مذاکرات وین زمان صرف کرد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در «وین» به طعنه به آن‌هایی که دولت جدید ایران را به تعلل در ازسرگیری مذاکرات برجامی متهم‌ می‌کنند، تأکید کرد که خود آمریکا دو ماه برای آماده شدن برای مذاکرات وین زمان صرف کرد.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در «وین» اتریش خطاب به مقام‌های ایالات متحده که ایران را به تعلل در ازسرگیری مذاکرات «وین» برای احیای برجام متهم می‌کنند، تأکید کرد که خود واشنگتن دو ماه برای آماده شدن برای مذاکرات زمان صرف کرد.

«لارنس نورمن» خبرنگار روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، دولت ایران را به تعلل در از سرگیری مذاکرات «وین» برای احیای برجام متهم کرد و به کنایه نوشت: «۶ ماه و هفت روز از زمان آغاز مذاکرات (وین برای احیای برجام) در دوم آوریل ۲۰۲۱ می‌گذرد که این شامل یک دوره دو ماه و ۱۸ روز مذاکرات می‌شود و (باقی آن مربوط به دوره) سه ماه و ۱۹ روزه از زمانی می‌شود که دولت جدید ایران، این دوره دو ماه و ۱۸ روز گفت‌وگوها را مورد بررسی قرار می‌دهد».

اولیانوف در پاسخ به این پیام نورمن تأکید کرد که خود ایالات متحده دو ماه برای این که برای مذاکرات وین آماده شود، زمان صرف کرد.

وی در این خصوص نوشت: «به خاطر دقت موضوع، نباید فراموش کنیم که دولت جدید ایران در پایان آگوست تشکیل شده است که به این مفهوم است که کمتر از دوماه از تشکیل آن می‌گذارد. در خصوص ایالات متحده، دو ماه زمان برد که آماده مذاکرات وین (برای احیای برجام) شوند. اما لارنس، زمان آن رسیده است که این روند (مذاکرات وین) از سرگرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج