جاباما
۱۱۶۰۲۳۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اولین فرمان رئیسی به استاندار جدید تهران

رئیس جمهوری نگاه ویژه اعضای دولت به رفع مشکلات استان تهران را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های مختلف باید برای رفع مشکلات استان تهران همکاری کنند و این همکاری می‌تواند به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

ایسنا: رئیس جمهوری نگاه ویژه اعضای دولت به رفع مشکلات استان تهران را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های مختلف باید برای رفع مشکلات استان تهران همکاری کنند و این همکاری می‌تواند به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به اهداف سفرهای استانی گفت: دولت باید در همه نقاط کشور حضور یابد، چرا که در بسیاری از موارد برخی طرح‌ها که دچار وقفه بی‌دلیل شده‌اند، با پیگیری‌های مدیران ارشد در جریان بازدید حضوری، فعال می‌شود.

وی همچنین استفاده جامعه از اینترنت و ارتباطات را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر خواند و اظهار داشت: باید برای اتصال روستاهای فاقد شبکه ارتباطات؛ اقدامات ضروری انجام شود تا دانش‌آموزان، مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

رئیس جمهوری برنامه‌ریزی برای اصلاح الگوی مصرف در بخش های آب، برق و انرژی را ضروری دانست و گفت: در این زمینه انجام اقدامات بنیادین و پایدار برای جلوگیری از اتلاف و استفاده بی‌رویه ضرورت دارد.

رئیسی همچنین با اشاره به موضوع رمزارزها و اهمیت ساماندهی آن، گفت: با توجه به اینکه استخراج رمزارزهای فاقد مجوز، می‌تواند مشکلاتی در شبکه برق کشور ایجاد کند، ضرورت دارد با همکاری وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط، مقررات استخراج رمزارزها بازنگری شود.

وی همچنین بر رسیدگی و رفع مشکلات ساکنان مناطق نفت‌خیز کشور، از جمله ساکنان جزیره خارک تاکید کرد و گفت: ساکنان این مناطق مردمانی مؤمن، مقاوم و اهل کار و تلاش هستند و همه دستگاه‌های دولتی هرگونه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات آنان در بخش زمین، آب و فاضلاب را وظیفه خود می‌دانند.

اولین فرمان رئیسی به استاندار جدید تهران

رئیس جمهوری در ادامه به مشکلات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: دولت و شهرداری‌ها وظیفه دارند از ابتدا از احداث بناهای غیرمجاز جلوگیری کنند.

رئیسی همچنین در ادامه سخنان خود با گرامیداشت هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی در حوزه امنیت، پیشگیری از جرم، ارائه خدمات انتظامی و برقراری انضباط اجتماعی، فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و همکاری دولت و نیروی انتظامی در ایجاد آرامش، امنیت و نظم اجتماعی تأثیرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به محسن منصوری به عنوان استاندار تهران، با اشاره به مشکلات و اولویت‌های استان تهران، گفت: رفع آلودگی هوا در تهران یکی از مسائل حیاتی است و معتقدم اگر در این زمینه قانون مصوب مجلس با دقت اجرا شود، بخش زیادی از آلودگی هوای تهران برطرف می‌شود.

رئیس جمهوری نگاه ویژه اعضای دولت به رفع مشکلات استان تهران را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های مختلف باید برای رفع مشکلات استان تهران همکاری کنند و این همکاری می‌تواند به الگویی برای سایر استان‌ها تبدیل شود.

رئیسی همچنین استاندار تهران را به فعال کردن شبکه استانی تهران و ارتباط مستمر با مردم استان از این شبکه تلویزیونی فرا خواند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشکل کمبود ریال است ، بانک مرکزی
      میگوید ریال نمی دهم ، مالیات بگیرید ، مالیات
      هم مردم توان ندارند ، راستی امریکا چند تریلیارد
      چاپ کرده وارد اقتصاد کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج