جاباما
۱۱۶۰۴۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جزئیات واگذاری هفت‌تپه به صنایع نیشکر

با اعلام معاونت اقتصادی وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی، وضعیت شرکت هفته تپه تعیین تکلیف و به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شد.

ایسنا: با اعلام معاونت اقتصادی وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی، وضعیت شرکت هفته تپه تعیین تکلیف و به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شد.

احمد خانی نوذری معاون اقتصادی وزارت کار گفت: به دنبال پیشنهاد مطرح شده در هیات دولت برای ساماندهی و تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه و ضرورت ایفای نقش اساسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی در امر واگذاری‌ها، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونت امور اقتصادی این وزارتخانه را مامور پیگیری این موضوع کرد.

وی با اشاره به ارزیابی‌ کامل و بازدیدهای میدانی تیم اقتصادی وزارتخانه از وضعیت و شرایط شرکت هفت تپه گفت: بررسی‌های دقیق و ارزیابی‌های ما از شرایط بغرنج و دشوار این مجموعه در نهایت ما را به این نتیجه رساند که این شرکت باید به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شود بر همین اساس در نشست عصر دیروز با معاون اول رئیس جمهوری و وزاری مربوطه و ارائه گزارش مبسوط، از واگذاری هفت تپه دفاع کردیم.

معاون وزیر کار تعویق حقوق کارکنان شرکت هفت تپه، عدم پرداخت حق بیمه و قطع شدن بیمه‌های تامین اجتماعی و درمان از ابتدای مهر ماه را از جمله مشکلات کشت و صنعت هفت تپه عنوان کرد و اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان تامین اجتماعی، تلاش شد، بدون واریز مبلغی، حق بیمه‌های کارگران به مدت دو ماه تمدید شود و تا پایان آبان ماه، بیمه‌های درمان این افراد معتبر باشد.

خانی نوذری نقش این وزارتخانه را در روند واگذاری و حل مشکلات هفت تپه موثر خواند و گفت: قبل از اینکه اقدام در هیات دولت به نتیجه و جمع بندی برسد، وزارتخانه سهم بزرگی در حل خدمات درمانی و تسهیل و مشکلات آن داشت.

به گفته وی با پیگیری‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بازدیدهای میدانی و ارائه گزارش هیات اعزامی این وزارتخانه به هیات دولت مبنی بر واگذاری هفت تپه، وضعیت این شرکت تعیین تکلیف و به شرکت توسعه صنایع نیشکر واگذار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج